IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "לדאוג לפיצוי עובדי תעשיית התיירות במידה ושוב תדחה כניסת התיירים"

"לדאוג לפיצוי עובדי תעשיית התיירות במידה ושוב תדחה כניסת התיירים"

מערכת האתר 18 ביולי 2021 19:07

במכתבו כתב שר התיירות רזבוזוב: "על אף חזרת המשק לפעולה, ענף התיירות נותר מאחור. הותרת ענף כלכלי חשוב זה מאחור במשך תקופה כה ארוכה הינו מכת מוות לעסקים ולעובדים בתעשייה הזו"

"לדאוג לפיצוי עובדי תעשיית התיירות במידה ושוב תדחה כניסת התיירים" יואל רזבוזוב - שר התיירות. צילום בנוביץ' תקשורת, משה חרמון

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) דורש החרגה ופיצוי לכל עובדי תעשיית התיירות במידה ותידחה שוב כניסתם של תיירים לישראל. בפנייתו שנשלחה היום אל ראש הממשלה נפתלי בנט, דרש שר התיירות, יואל רזבוזוב, לדאוג לפיצוי כל עובדי תעשיית התיירות במידה ושוב תדחה את כניסתם של תיירים לישראל.

במכתבו כתב שר התיירות רזבוזוב: "על אף חזרת המשק לפעולה, ענף התיירות נותר מאחור. הותרת ענף כלכלי חשוב זה מאחור במשך תקופה כה ארוכה הינו מכת מוות לעסקים ולעובדים בתעשייה הזו. העובדים והעסקים ציפו וקיוו לראות כבר בחודש אוגוסט את התיירים מגיעים לישראל והכינו עצמם בהתאם.

ככל שייגזר על תעשיית התיירות להמשיך ולהמתין לכניסת תיירים לישראל, על הממשלה להודיע עם קבלת החלטה זו כי היא לוקחת אחריות מלאה על פרנסתם של כל עובדי תעשיית התיירות, לכל דחייה נוספת. בתוך כך, על הממשלה להציג ולספק פיצוי ותכנית כלכלית לכל העסקים ועובדי התעשייה, עד האחרון שבהם".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=117860

אולי יעניין אתכם גם

  • חוזרים לישראל: זינוק חד בתיירות לקראת יום העצמאות ה-77חוזרים לישראל: זינוק חד בתיירות לקראת יום העצמאות ה-77
  • משטרת תאילנד יוצרת אפליקציית בטיחות לתייריםמשטרת תאילנד יוצרת אפליקציית בטיחות לתיירים
  • מערכת אלקטרונית לבחינה מראש של בקשות תיירים לכניסה לישראלמערכת אלקטרונית לבחינה מראש של בקשות תיירים לכניסה לישראל
  • נתוני משרד התיירות על הפינוי ופרופיל התיירים שממשיכים להגיענתוני משרד התיירות על הפינוי ופרופיל התיירים שממשיכים להגיע
  • "התייר/ת המכוער/ת": מאילו מדינות מגיעים 'התיירים הגרועים' ביותר"התייר/ת המכוער/ת": מאילו מדינות מגיעים 'התיירים הגרועים' ביותר
תגיות:
תיירים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס