IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יורוקונטרול: תחזית לתנועת המטוסים בשנים 2022-2024

יורוקונטרול: תחזית לתנועת המטוסים בשנים 2022-2024

מערכת האתר 6 ביוני 2022 6:10

יורוקונטרול פרסמה את התרחישים והעדכונים המביאים בחשבון את השפעת נגיף הקורונה המלחמה באוקראינה והאתגרים הכלכליים העולמיים

יורוקונטרול: תחזית לתנועת המטוסים בשנים 2022-2024 תחזית יורוקונטרול לשנים 2022-2024. צילום freepik

יורוקונטרול (Eurocontrol), הארגון האירופאי לבטיחות אווירית שתפקידו ליצור מערכת אחידה של בקרה אווירית לאירופה וממנה, פרסם תחזית לטווח קצר, המראה כי השנה צפויות 9.5 מיליון טיסות ברשת (85% מרמות 2019), למרות השפעת המלחמה באוקראינה והאתגרים הכלכליים העולמיים.

תחזית תנועת המטוסים, מכסה את התקופה עד סוף 2024, מעדכנת את התחזית הקודמת שהוכנה באוקטובר 2021. והיא מבוססת על:

*מגמות תנועה אחרונות באירופה (עד אפריל 2022).

*התחזית הכלכלית העדכנית ביותר (Oxford Economics, מאי 2022).

*עדכון של שלושת התרחישים הקיימים המביאים בחשבון את ההשפעה של COVID-19 ותזמון ההתאוששות, בנוסף להשפעה של המלחמה באוקראינה.

*אי פתיחת מחודשת של קווי התעופה הסגורים כעת בגלל המלחמה באוקראינה.

יורוקונטרול מדווח על תנועת המטוסים. freepik

תרחיש הבסיס נחשב לתרחיש הסביר ביותר לשנת 2022, תרחיש הצופה כ-9.5 מיליון טיסות – המקבילות ל-85% משנת 2019. זה מעט מתחת לרמה הצפויה בפרסום התחזית הקודם לשנת 2022 (89%) – בעיקר כתוצאה מהשפעת וריאנט האומיקרון על הרבעון הראשון . כעת צפוי כי ההתאוששות לרמות 2019 תתבצע במהלך 2024, כאשר תרחיש הבסיס מצביע על 10.6 מיליון טיסות בשנת 2023, ירידה של 5% לעומת 2019. עם זאת, עדיין קיימים סיכונים משמעותיים סביב התחזית, לא מעט כתוצאה מכך אירועים המתפתחים במהירות.

התרחיש הנמוך מתייחס להשפעה של מספר סיכונים שליליים, כגון השפעות מתמשכות/מחודשות של וריאנטים של COVID-19 וסיכונים כלכליים (כולל מחירי הדלק הסילוני הגבוהים וירידה ארוכת טווח בנטייה של אנשים לטוס). בתרחיש זה, אנו צופים שההתאוששות לרמות 2019 תתעכב עד לאחר 2027.

תחזית התנועה מראה את השוני הגדול בין מדינות, כאשר חלק ממדינות דרום אירופה כבר הגיעו לרמות 2019 לפני סוף 2022. למלחמה באוקראינה השפעה מוגבלת ברמה האירופית, אך אי חידוש קווי התעופה והימנעות ממרחב אווירי סגור משפיע על מספר טיסות יתר במדינות שונות, בעיקר ליטא, פולין, אסטוניה ולטביה (פחות טיסות יתר); ארמניה, אלבניה ובוסניה-הרצגובינה (יותר טיסות יתר).

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=125881

אולי יעניין אתכם גם

  • עדכונים בזמן אמת: החברות הזרות שביטלו טיסותיהן לישראלעדכונים בזמן אמת: החברות הזרות שביטלו טיסותיהן לישראל
  • היסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורקהיסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורק
  • "להמשיך לקדם ולשים דגש על יצירה ישראלית מקורית בטיסות אל על""להמשיך לקדם ולשים דגש על יצירה ישראלית מקורית בטיסות אל על"
  • משטרת המוסר: חברת תעופה אמריקנית מקשיחה את הדרישות מנוסעיהמשטרת המוסר: חברת תעופה אמריקנית מקשיחה את הדרישות מנוסעיה
  • ריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכותריינאייר חוזרת לישראל: הנוסעים הישראלים עוקבים בדריכות
תגיות:
טיסות יורוקונטרול
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס