IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » וויזאייר: 95% מהבקשות להחזר כספי מטופלות בתוך שבוע בלבד

וויזאייר: 95% מהבקשות להחזר כספי מטופלות בתוך שבוע בלבד

מערכת האתר 22 בפברואר 2021 13:48

החברה השיקה במאי האחרון מערכת אוטומטית באמצעותה בקליק אחד ניתן להגיש בקשה להחזר כספי במקרה של ביטול טיסה

וויזאייר: 95% מהבקשות להחזר כספי מטופלות בתוך שבוע בלבד מטוס וויזאייר. צילום יחצ

חברת וויזאייר (Wizz Air), מציגה נתונים שמאחורי מערכת ההחזרים הכספיים האוטומטית שלה, וחושפת כי 95% מהבקשות מטופלות בתוך שבוע בלבד. וויזאייר השיקה את המערכת במאי האחרון במטרה להתמודד עם המספר חסר התקדים של ביטולים שנוצרו כתוצאה מהגבלות הקורונה.

תהליך ההחזר האוטומטי מאפשר ללקוחות שטיסתם בוטלה לבחור בין החזר אוטומטי של 120% מהמחיר המקורי בקרדיט עתידי בוויזאייר, לבין 100% החזר כספי מלא, או אפשרות להזמנת כרטיס אחר בחינם. הלקוחות מבצעים את הבקשה להחזר בקלות בעזרת קליק אחד בתוך החשבון שלהם באתר וויזאייר, או באמצעות הלינק שקיבלו במייל לאחר שביצעו הזמנה.

כמו כן, וויזאייר מעודדת את לקוחותיה להזמין כרטיסים דרך אתר החברה או באפליקציית Wizz, כך שתהליך ההחזר הכספי יהיה מהיר ככל האפשר. כאשר ההזמנה נעשית דרך פלטפורמות הזמנה מקוונות אחרות, לוויזאייר אין את האפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות עבור אפשרות ההחזר הרלוונטית, וכתוצאה מכך תהליך הפיצוי יכול להתעכב מעט.

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו. במסגרת ה-Wizz Flex לקוחות יכולים לבטל את הטיסה שלהם עד 3 שעות לפני ההמראה ללא קנס כספי ולקבל 100% החזר מיידי בגובה המחיר המקורי בקרדיט של וויזאייר.

זוסה פוס (Zsuzsa Poos), מנהל שירות הלקוחות והמכירות בוויזאייר: "אנו מחויבים להציע ללקוחות את החוויה המושלמת, ולכן השקענו רבות כבר בתחילת הקורונה במערכת אוטומטית להחזרים כספיים, ונמשיך להשקיע בטכנולוגיה כדי לאפשר לקהל לקוחותינו לטוס בראש שקט".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=114461

אולי יעניין אתכם גם

  • וויזאייר מבטלת את הטיסות לישראל עד לחודש ינואר 2025וויזאייר מבטלת את הטיסות לישראל עד לחודש ינואר 2025
  • תוצאות החום הכבד באירופה: מסלול נמל התעופה של דברצן ניזוק ונסגרתוצאות החום הכבד באירופה: מסלול נמל התעופה של דברצן ניזוק ונסגר
  • וויזאייר מתכננת לבטל טיסות למספר יעדיםוויזאייר מתכננת לבטל טיסות למספר יעדים
  • וויזאייר מדווחת על מספר שיא של נוסעים בשנה החולפתוויזאייר מדווחת על מספר שיא של נוסעים בשנה החולפת
  • חברת וויזאייר מתכננת לדחות את חידוש הטיסות לישראל עד לחודש מרץחברת וויזאייר מתכננת לדחות את חידוש הטיסות לישראל עד לחודש מרץ
תגיות:
וויזאייר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס