IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » הלשכה מותחת ביקורת על התנהלות רשות המיסים

הלשכה מותחת ביקורת על התנהלות רשות המיסים

מערכת האתר 6 באוקטובר 2021 14:42

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל :" פעילות רשות המיסים, בבואה לטפל בתחום התיירות הנכנסת, הפך למכפיל נזק של נגיף הקורונה"

הלשכה מותחת ביקורת על התנהלות רשות המיסים יוסי פתאל מנכל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל צילום רמי חכם

במכתב חריף ששלח היום (יום ד') יוסי פתאל, מנכ״ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל לערן יעקב, מנהל רשות המיסים בישראל, מותחת הלשכה ביקורת על התנהלות רשות המיסים בכל הקשור לטיפול במארגני התיירות הנכנסת לישראל. במכתב מפרט פתאל את הבעיות בפניהם נתקלים מארגני התיירות הנכנסת מול רשות המיסים, ומציין כי פעילות רשות המיסים מהווה "מכפיל נזק לזה של נגיף הקורונה".

בפנייתו מציין מנכ״ל הלשכה כי: "שמה וחשיבותה של התיירות הנכנסת נישא בפי כל  ובכל הזדמנות במסגרת המשבר הנוכחי, ובכלל זה הצורך במתן סיוע ייחודי לענף לאור העובדה כי מארגני התיירות לישראל מושבתים מעבודה מאז מרץ 2020 בהוראת המדינה.  למרות ההסכמה הרחבה במשרדי הממשלה וועדות הכנסת שערי טירתם הבירוקרטית של אנשי חיל המיסים הישראלי נותרים נעולים בפני המארגנים".

בחלק מהמקרים נתבקשו חברי הלשכה להוכיח שהם בין החיים בכלל לאחר שמערכת רשות המיסים קבעה שרירותית כי בהעדר הכנסות נקבע ע"י רשות המיסים כי עסקי המארגנים נסגרו לפעילות. חברי הלשכה, כתב פתאל,  ״עומדים נבוכים בפני חיל המיסים הישראלי המתעקש לומר עליהם קדיש בעודם בחיים".

בין הנושאים המפורטים במכתב:

הוכחה כי העסק הרשום ״כמת״ במחשבי הרשות הינו עסק חי.

קיזוז סכומי מענקים בהחלטה חד צדדית טרם נענו השגות המארגנים.

רשות המיסים אינה עומדת בקבוע בחוק למתן מענה תוך 120 יום. מאות פניות אינן נענות במשך חודשים רבים לאחר 120 הימים הקבועים בחוק ו״אין מי לדבר״.

רשות המיסים בחרה לפרש את הגדרת סעיף ״הוצאות״ באופן שסותר את מהות החוק ותכליתו, ובכך גורמת נזק כלכלי נוסף למארגנים.

בחלק מהמקרים ניתנת הודעה לקונית-שלילית ללא הסבר והתייחסות לאמור בהשגות המפורטות שהוגשו על ידי המארגנים בבחינת "ראה וקדש".

לארר העובדה כי ענף התיירות הנכנסת נפגע באופן הקשה ביותר במשק ובפועל נמצא עדיין בקיפאון מוחלט בהוראת המדינה, היה מצופה ליחס מתחשב ומקצועי הרבה יותר מרשות המיסים.

במסגרת הפנייה מפרט פתאל את חשיבות התיירות הנכנסת לכלכלת ישראל בהיותה ענף היצוא השישי בגודלו (שווה ערך ליצוא הבטחוני) האחראי על כ-15% ממקומות העבודה בפריפריה.

למכתב המלא

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=119726

אולי יעניין אתכם גם

  • לשכת מארגני התיירות: "לכלול תיירים בטיסות החילוץ לישראלים"לשכת מארגני התיירות: "לכלול תיירים בטיסות החילוץ לישראלים"
  • מוקד חירום לתיירים: לשכת התיירות פותחת קו סיוע בשעת חירוםמוקד חירום לתיירים: לשכת התיירות פותחת קו סיוע בשעת חירום
  • ״לא מוותרים על ישראל״: השבתת התיירות לישראל מאז פרוץ המלחמה״לא מוותרים על ישראל״: השבתת התיירות לישראל מאז פרוץ המלחמה
  • "יוזמתו של השר חיים כץ מצילה את הענף מקריסה""יוזמתו של השר חיים כץ מצילה את הענף מקריסה"
  • האם תהיה תמיכה המשכית מחודש ינואר למארגני התיירות הנכנסת?האם תהיה תמיכה המשכית מחודש ינואר למארגני התיירות הנכנסת?
תגיות:
לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס