דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » הזום של בתי המלון: "דלפק הקבלה דרך שיחת וידאו"

הזום של בתי המלון: "דלפק הקבלה דרך שיחת וידאו"

דפנה וייס 5 במאי 2020 12:45

חברת מאסטר-מיינד מספקים שירותי קבלה על ידי תוכנת תקשורת הדומה ל"זום" באמצעות ווידאו כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה

הזום של בתי המלון: "דלפק הקבלה דרך שיחת וידאו" אורחת המלון מתקשרת עם פקידת הקבלה באמצעות זום. צילום מאסטר-מיינד

בימים אלו כלל בתי העסק מתחילים לחזור לעבודה ונדרשים להסתגל ל"תו הסגול", סטארט-אפ ישראלי מייתר את הצורך בפקיד קבלה ומאפשר לתת את כלל שירותי הקבלה דרך שיחת וידאו:

חברת מאסטר-מיינד (master-mind.co) מספקים שירותי קבלה באמצעות צוות של פקידות קבלה שיושבות מעבר לים, השירות מתבצע על ידי תוכנת תקשורת הדומה ל"זום" ומועבר בווידאו כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה.

בבית המלון מותקן טאבלט שעליו אפליקציית התקשורת של מאסטר-מיינד וכאשר האורח מעוניין ליצור קשר עם פקידת הקבלה הוא רק צריך לחץ על "חייג לקבלה" ופקידת הקבלה מופיעה מולו בלייב: https://bit.ly/35vOq7d

פקידת הקבלה נותנת מענה כולל:
  • ביצוע צ'ק אין: זיהוי האורח, חיוב ותשלום, מתן מפתחות/ קידוד כרטיס, מתן קוד לאינטרנט
  • טיפול בתקלות אחזקה קלות כגון: אתחול הראוטר, החלפת סוללות בשלטי הטלוויזיה
  • מתן אקסטרות: מפה, מגבות, סדינים, סבון ושמפו וכו..
  • מידע לתייר: חנויות וסופרמרקטים פתוחים, תחבורה ציבורית, חניונים , מקומות לאכול וכו…
הקבלה דרך שיחת וידאו. צילום מאסטר-מיינד
המערכת של מאסטר-מיינד משלבת מגע אנושי יחד עם טכנולוגיה ומציגה יתרונות רבים:
  • פקידה אנושית חייכנית ששומרת על מגע אנושי נעים.
  • ניתן לעבוד עם כל מערכת ניהול (PMS) : אופטימה, מיני -הוטל, או כל מערכת אחרת.
  • בסיום כל התקשרות מדרג האורח את השירות הניתן מפקידת הקבלה על מנת לשמור על רמת שירות גבוהה.
  • ניתן להתאים את השירות לצרכי בית המלון: היות ומלון אחד אינו זהה לאחר, בעת מילוי פרופיל משתמש כל מלון מגדר את צרכיו ובהתאם לכך ניתן המענה על ידי פקידת הקבלה.
  • אין צורך בהתאמה של בית המלון למערכת: אין צורך בהחלפת מנעולים בהתמשקות לתוכנה או התקנת תוכנות נוספות, מה שמאפשר התחלת עבודה בתוך 7 ימים מרגע ההזמנה.

בנוסף ליתרונות הנ"ל המוצר של מאסטר-מיינד חוסך כ-75% מעלויות הקבלה ומאפשר לבית המלון להפעיל קבלה 24/7 ללא הכשרת צוות כאשר הציוד, הצוות והשירות מסופקים על ידי החברה.

ניתן לראות סרטון הדגמה ולהירשם לקבלת פרטים נוספים באתר החברה:  master-mind.co

או במייל: info@master-mind.co

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106308

אולי יעניין אתכם גם

  • גידול משמעותי במספר הטיסות למדינות האיחוד האירופיגידול משמעותי במספר הטיסות למדינות האיחוד האירופי
  • הטכנולוגיה החדשה שתאפשר לחסוך דלק סילוניהטכנולוגיה החדשה שתאפשר לחסוך דלק סילוני
  • "קתאי פסיפיק ממשיכה במימוש מחויבותה לטיפול בשינויי האקלים""קתאי פסיפיק ממשיכה במימוש מחויבותה לטיפול בשינויי האקלים"
  • אל על במבצע לצפון אמריקה באביב, בקיץ ובתקופת החגיםאל על במבצע לצפון אמריקה באביב, בקיץ ובתקופת החגים
  • לונדון הית'רו: מטוס וירג'ין אטלנטיק פגע במטוס בריטיש איירווייס חונהלונדון הית'רו: מטוס וירג'ין אטלנטיק פגע במטוס בריטיש איירווייס חונה
תגיות:
master-mind.co דלפק קבלה זום בתי המלון מאסטר-מיינד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version