IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » ברלין מרשימה: 11 מיליון לינות תיירים במחצית הראשונה של 2022

ברלין מרשימה: 11 מיליון לינות תיירים במחצית הראשונה של 2022

מערכת האתר 13 באוגוסט 2022 15:32

ברלין רשמה, בחודש יוני 2022, שיעור מרשים של 80.4% בתפוסת מלונות, בהשוואה למדינות אחרות והיא הקדימה את ליסבון (80.1 אחוז), פריז (80.0 אחוז), ניו יורק (79.6 אחוז) ולונדון (78.5 אחוז)

ברלין מרשימה: 11 מיליון לינות תיירים במחצית הראשונה של 2022 אחד מרגעי הקסם של ברלין. צילום visitBerlin

4.36 מיליון מבקרים הגיעו לברלין בחציון הראשון של 2022 ונרשמו 11.15 מיליון לינות תיירים, כך עולה מדו"ח שפורסם על יד הלשכה לסטטיסטיקה של מדינת ברלין – ברנדנבורג. התוצאות מייצגות כ-65% ממספר הכניסות, שלפני משבר הקורונה, ו-70% בלינות.

בעוד התיירים הבינלאומיים היוו נתח של 29% מהלינות ב-2021, הנתון כבר עלה ל-36% בין ינואר ליוני 2022. בריטניה, הולנד וספרד היו בין השווקים האירופאים החשובים ביותר במחצית הראשונה של השנה. ארה"ב הייתה השוק החזק ביותר מחוץ ליבשת אירופה.

בורקהרד קיקר (Burkhard Kieker), מנכ"ל visitBerlin: " האורחים חוזרים לברלין וזה נפלא. תוכנית ההפעלה מחדש לכלכלת המבקרים שיישמה ברלין בשיתוף עם מחלקת הכלכלה, האנרגיה והמפעלים הציבוריים של הסנאט תרמה תרומה מכרעת למספרים המרשימים הללו".

ברלין רשמה, בחודש יוני 2022, שיעור מרשים של 80.4% בתפוסת מלונות, בהשוואה למדינות אחרות והיא הקדימה את ליסבון (80.1 אחוז), פריז (80.0 אחוז), ניו יורק (79.6 אחוז) ולונדון (78.5 אחוז). ברלין מדורגת אחרי ברצלונה (84.3 אחוזים).

ברלין מתאוששת ומרשימה מתמיד. צילם visitBerlin

גם מספרי האורחים באטרקציות התיירותיות של ברלין הראו מגמה חיובית במהלך המחצית הראשונה של השנה. על פי מחקר שוק של 'Visitor Insight', מספרי המבקרים בתיאטראות היו כמעט ברמה של 2019. מוזיאונים, אנדרטאות ואטרקציות תיירותיות דיווחו על 25% פחות אורחים בלבד מאשר בשנה שלפני הקורונה. יוני היה עבורם חודש חזק במיוחד.

יחד עם משרד הסנאט לכלכלה, אנרגיה ומפעלים ציבוריים, visitBerlin ניהלה מספר קמפיינים כדי לעזור לקדם מחדש את התיירות לברלין. קמפיין הקיץ ‘Visit the world of Berlin’ מעורר בימים אלה תמריץ לביקור בברלין ומושך את תשומת הלב לבלות את עונת הקיץ בבירת גרמניה. קמפיין ‘Going local Berlin’ בעיצומו. קמפיין ‘Tell me, Berlin’ פותח כדי להגביר את נושא הכנסים והאירועים. כ-800 משתתפים מענף הנסיעות ומגזר הכנסים צפויים לבקר בברלין בקרוב.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=127626

אולי יעניין אתכם גם

  • הַפְּרוֹבוֹקָטוּר בברלין – מסע בזמן ל – 1920 עם טוויסטהַפְּרוֹבוֹקָטוּר בברלין – מסע בזמן ל – 1920 עם טוויסט
  • שר התיירות חיים כץ יצא היום להשתתף בתערוכת התיירות ITBשר התיירות חיים כץ יצא היום להשתתף בתערוכת התיירות ITB
  • Bestival Berlin: המיטב של בירת גרמניה, בפסטיבל התיירות והאירועיםBestival Berlin: המיטב של בירת גרמניה, בפסטיבל התיירות והאירועים
  • גרמניה ממשיכה להיות יעד מועדף בקרב התיירים הישראליםגרמניה ממשיכה להיות יעד מועדף בקרב התיירים הישראלים
  • התאוששות מרשימה בתיירות לגרמניה המתקרבת לרמות טרום מגפההתאוששות מרשימה בתיירות לגרמניה המתקרבת לרמות טרום מגפה
תגיות:
גרמניה ברלין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס