דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » ביג אפל, ביג טיים: תעשיית התיירות של ניו יורק בנסיקה

ביג אפל, ביג טיים: תעשיית התיירות של ניו יורק בנסיקה

דפנה וייס 3 בינואר 2023 6:54

מאז 2021 תעשיית התיירות של התפוח הגדול זינקה ב-71%. למעלה מ-56 מיליון מטיילים ביקרו בעיר בשנה שעברה והשנה צפויים לבקר 62 מיליון מבקרים. צפו בסרטון

ביג אפל, ביג טיים: תעשיית התיירות של ניו יורק בנסיקה ניו יורק יותר קרובה מתמיד. צילום Depositphotos

תעשיית התיירות של העיר ניו יורק זינקה ב-71.4% מאז 2012 ו-56.4 מיליון מטיילים ביקרו בעיר ניו יורק בשנה שעברה, על פי נתונים של NYC & Company , ארגון השיווק הרשמי של ניו יורק. 47.4 מיליון נוסעים מקומיים ו-8.9 בינלאומיים.

חברת NYC & Company פרסמה גם תחזית אופטימית לשנה הקרובה, בה צפויים לבקר בעיר 62 מיליון מבקרים ו- 85% מרמות השיא של 2019. קצב התאוששות תעשיית התיירות תומכת בכ-410,000 מקומות עבודה במגזר הפנאי והאירוח ולמעלה מ-40 מיליארד דולר בהוצאה ישירה של המבקרים או כ-60 מיליארד דולר כהשפעה כלכלית כוללת לשנה.

"העיר ניו יורק לא חוזרת – אנחנו חוזרים", אמר ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס (Eric Adams). "אחרי שנפגענו הכי קשה מכל עיר במדינה במהלך שיא מגיפת הקורונה, כמעט 57 מיליון מטיילים ביקרו השנה בעיר הגדולה בעולם, וזה בגלל שכל יום אנחנו מראים יותר אנרגיה יצירתית והצלחה. ובזכות תעשיית תיירות פורחת, העיר שלנו ממשיכה להיות מנוע כלכלי חיוני שתומך בהתאוששות הכוללת של המדינה, והיא אחראית ל-410,000 משרות לתושבי ניו יורק והשפעה כלכלית של 60 מיליארד דולר בשנה. אנחנו לא יכולים לחכות לקבל עוד יותר מבקרים בשנת 2023, אבל יש לי מסר אחד לכולם: להוציא כסף!"

הביקוש לבתי מלון נותר חזק ונתמך על ידי עלייה מתמדת בנסיעות העסקיות באמצע השבוע. פעילות הפגישות והכנסים עלתה ברחבי העיר, כאשר מרכז Javits ראה עלייה של 15% מאוגוסט עד דצמבר 2022 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2021. בנוסף, חידוש נתיבי השירות של חברות התעופה, המשך ההשקעות בתשתיות לאורך המגיפה, וכן הוספת הצעות תיירות חדשות, תוכניות ואירועים מרכזיים בשנה היו קריטיים למשיכת מבקרים חזרה לעיר ולעידוד פעילות ההוצאות. הכנסות ממיסים שנוצרו מהוצאות מבקרים חסכו לכל משק בית בניו יורק כ-2,000 דולר ב-2022.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=132854

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על שבה למצעד ישראל בניו יורק לאחר הפסקה ממושכתאל על שבה למצעד ישראל בניו יורק לאחר הפסקה ממושכת
  • טיסות ארקיע ישירות לניו יורק במחיר חסר תקדיםטיסות ארקיע ישירות לניו יורק במחיר חסר תקדים
  • קפיצה קטנה לניו יורק עם 'ארקיע'קפיצה קטנה לניו יורק עם 'ארקיע'
  • היסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורקהיסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורק
  • ניו יורק: אטרקציה תיירותית נפתחה מחדש לראשונה מזה 3 שניםניו יורק: אטרקציה תיירותית נפתחה מחדש לראשונה מזה 3 שנים
תגיות:
ניו יורק
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version