IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » "פעם יהיה יום שאחרי, ואנחנו צריכים להערך אליו בתיירות הנכנסת"

"פעם יהיה יום שאחרי, ואנחנו צריכים להערך אליו בתיירות הנכנסת"

שוש להב 26 באוקטובר 2024 7:37

יוסי פתאל, בדבריו בביטאון לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל: אם אתם קוראים שורות אלו, כנראה שגם אתם מאמינים שבעתיד תשוב השפיות למחוזותינו ואיתה התיירים לרחובות ישראל

"פעם יהיה יום שאחרי, ואנחנו צריכים להערך אליו בתיירות הנכנסת" אולם הנוסעים הנכנסים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

בביטאון לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, שנשלח לחברי הלישכה לקראת שמיני עצרת ושמחת תורה תשפ"ה, מתייחס יוסי פתאל – מנכ"ל הלישכה, לדברים הבאים:

"בשמחת תורה תשפ"ד, הוטלנו לבור ריק ממים ומלא בנחשים, האם אפשרי וראוי שנשמח בתום שנה שהייתה שעתנו הקשה וגם גדולה יחדיו? אנו עושים דרכנו חזרה מן הבור האפל, בדרכנו חזרה אל האור ורק על כך שנפרדנו מתחתית הבור, גם אם לא סיימנו לצאת ממנו, ראוי שנשמח גם אם רק רגע. בדרכנו חזרה מעלה, לא נשכח להושיט יד לחלץ את אחינו ואחיותינו השרויים בחשכת המנהרות. בלעדיהם, חזרתו מהבור לא תסתיים".

פעם יהיה יום שאחרי:

"פעם יהיה יום שאחרי ואנחנו צריכים להערך אליו כבר אתמול. קבוצות עבודה של חברי הלשכה ופורום משותף עם המלונאים, יתכנסו "אחרי החגים". אם אתם קוראים שורות אלו, כנראה שגם אתם מאמינים שבעתיד תשוב השפיות למחוזותינו ואיתה התיירים לרחובות ישראל. אם התקווה הזו לא הייתה מנת חלקכם, בוודאי הייתם בדרככם לעבודה בענף אחר ומכתבים מהלשכה היו האחרונים בתחומי העניין שלכם.

לכל בר בי רב ברור, כי אם אכן העתיד אמור להאיר פנים גם עבור ענף התיירות הנכנסת, הרי שכבר משלשום היינו אמורים לעסוק בעבודה לקראתו. הנהלת הלשכה, שמורכבת כולה ממאמינים ואף חלקה ממאמינים בני מאמינים, דנה בנושא ההכנות וההערכות שנדרשות לקראת הימים הטובים שעוד נכונו לנו.

בסיכום ישיבת ההנהלה, הוחלט לגבש המלצות ואסטרטגיות לתוכנית השיווק הנדרשת לשיקום הענף, והנעה מחדש של תנועת התיירות לישראל. במסגרת התוכנית ובשאיפה לדייק עד כמה שניתן, החליטה הנהלת הלשכה להקים צוותי עבודה שיחולקו לפי יעדים וסוגי שווקים, במטרה לגבש את המסקנות הנדרשות לקהלי היעד השונים.

הצוותים יורכבו מבין חברי הלשכה ויונחו ע"י גורם מקצועי שיגויס על ידיה. בהנחייתו ובליוויו, יכינו הצוותים תוכניות מפורטות, מוכוונות צעדים ומעשים, לצד המלצות להערכות השיווקית, להשבת התיירים לארצנו בהתאמה למדינות וקהלי היעד השונים. לא צריך להיות גאון תיירות כדי להבין, כי מה שהיה עד כה בקידום ושיווק ישראל בעולם טרם פרוץ המלחמה, הוא לא מה שיהיה. המצב מחייב איתחול בתוכניות ובפעולות השיווק, כולל מיתוג מחדש, כפי שעשו מדינות רבות בתום משברים דומים.

נציין כי הלשכה מקיימת שיח דומה גם עם התאחדות בתי המלון, במטרה להתגייס יחדיו לקידום תוכניות המיתוג מחדש וגיבוש האסטרטגיה השיווקית במשרד התיירות. לשמחתנו, כ-30 חברי לשכה נרשמו להיות חברים בצוותי העבודה שיונחו ע"י מנחה מקצועי. צוותי העבודה יחולקו לפי מדינות מקור וסוגי קהלים. מיד אחרי החג נשלח הזמנות למפגשים".

שיהיה בהצלחה!

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=164754

אולי יעניין אתכם גם

  • תיירות נכנסת בלי תיירים, בלי עובדים, ובלי תכנית – לאן המדינה הולכת?תיירות נכנסת בלי תיירים, בלי עובדים, ובלי תכנית – לאן המדינה הולכת?
  • "להגדיר מתווה לפתיחת השמיים לתיירות מחו"ל""להגדיר מתווה לפתיחת השמיים לתיירות מחו"ל"
  • לשכת מארגני התיירות הנכנסת נגד מפקיעי מחירים לתייריםלשכת מארגני התיירות הנכנסת נגד מפקיעי מחירים לתיירים
  • "תייר אחד שווה אלף כרזות" – קריאה להצלת תדמיתה של ישראל"תייר אחד שווה אלף כרזות" – קריאה להצלת תדמיתה של ישראל
  • לשכת מארגני התיירות פנתה לסיוע בהשבת החברות האמריקניות לישראללשכת מארגני התיירות פנתה לסיוע בהשבת החברות האמריקניות לישראל
תגיות:
יוסי פתאל תיירות נכנסת
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס