דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » יוסי פתאל מתריע על חוויית התייר המידרדרת

יוסי פתאל מתריע על חוויית התייר המידרדרת

עוזי בכר 6 בנובמבר 2018 13:49

"ככל שכמות התיירים לישראל עולה, כך שביעות הרצון שלהם מחוויית הביקור בארץ יורדת", אמר מנכ"ל לשכת מארגני התיירות בלונדון

יוסי פתאל מתריע על חוויית התייר המידרדרת חנוכת לשכת מידע בנתב"ג על ידי שר התיירות יריב לוין. חוויית התייר נפגעת. צילום יעל מש.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, אמר היום במסגרת יריד התיירות הבינלאומי WTM הנערך השבוע בלונדון בהשתתפות משרד התיירות, חברי לשכה ותיירנים, כי הגידול במספר התיירים מדרדר את חוויית הביקור שלהם.  .

עוד אמר פתאל כי ביקושי השיא בתיירות הנכנסת בחסות פעילות משרד התיירות, יוצרים עומס חסר תקדים על היצע התשתיות שמציעה המדינה לענף התיירות הנכנסת, השישי בגודלו בין כלל ענפי היצוא של ישראל.

פתאל: "חוויית התייר המידרדרת, מתחילה כבר בשדה התעופה בתור לביקורת דרכונים, אשר בשעות השיא היומיות יכולים התיירים להמתין גם כשעתיים. לבוחרים לנסוע במונית מהשדה אנחנו מחזיקים אצבעות", והוסיף כי ישנו מחסור חמור בחדרי מלון, כאשר במקביל המחירים מאמירים לרמות שלא הכרנו, כולל דרישות למקדמות עבור קבוצות לשנה למפרע. "באתרי התיירות המרכזיים יש עומס רב, לכלוך ודוחק הפוגעים בביקור התייר", הדגיש פתאל, "בשווקים העמוסים בתיירים אין דין ואין דיין בכל הקשור למחירים המופרזים שלעיתים נגבים מהתיירים. חאפרים מציגים עצמם כמורי דרך מורשים ועוד ".

ביקורת דרכונים בנתב"ג. תורים ממושכים. צילום יחצ

לדבריו, החגיגה הגדולה והחשובה של תיירים המציפים את רחובות הערים, עלולה להתגלות בדיעבד כתחילתו של משבר אמון של השווקים בעולם במוצר התיירות הישראלי. "ללשכה וחבריה מגיעים הרבה מאוד תלונות. בעבר הלא רחוק תיירים תמיד גילו רצון לשוב ולבקר בישראל, קולות אלו מתמעטים אצל לקוחותינו מחו״ל."

המדינה מורגלת לטפל במשברי תיירות של שפל בתנועה לארץ, אולם עכשיו דרושה היערכות מיוחדת לטיפול במשבר עודף התיירים, על התשתיות ואיכות השירותים הניתנים לתיירים", התריע פתאל.

ממשרד התיירות נמסר בתגובה כי "אמירות מן הסוג הזה הן גם אינן נכונות וגם גורמות נזק מיותר לתדמית ההולכת ונבנית של ישראל כיעד תיירות. התיירות לישראל נמצאת בתנופה חסרת תקדים. לצד השיאים החדשים מדי חודש בתנועת התיירים, אנו נהנים משיעור מהגבוהים בעולם של תיירים החוזרים לביקור שני ושלישי בארץ, וזוהי הראיה הטובה ביותר לשביעות רצון התיירים מביקורם כאן."

בחודש אוקטובר 2018 נכנסו לישראל סה"כ כ-486 אלף תיירים, עלייה של 14% ביחס לחודש אוקטובר 2017, כשסך כל ההכנסות מתיירות במהלך החודש עומד על מעבר ל-2.5 מיליארד שקל.עלייה ניכרת בכניסות תיירים לישראל נרשמת בעיקר מיעדים בהם משקיע משרד התיירות בשיווק, במהלך השנתיים האחרונות.

הביתן הישראלי ביריד התיירות WTM 2018 בלונדון. צילום יח"צ
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=89450

אולי יעניין אתכם גם

  • "חברת תעופה חדשה, אליה למזג את 3 החברות הקיימות""חברת תעופה חדשה, אליה למזג את 3 החברות הקיימות"
  • איסור כניסת תיירים מאינדונזיה מושהה עד לסוף החודשאיסור כניסת תיירים מאינדונזיה מושהה עד לסוף החודש
  • "הבנקים חונקים אותנו, נדרש דיון דחוף בכנסת""הבנקים חונקים אותנו, נדרש דיון דחוף בכנסת"
  • תיירות נכנסת בלי תיירים, בלי עובדים, ובלי תכנית – לאן המדינה הולכת?תיירות נכנסת בלי תיירים, בלי עובדים, ובלי תכנית – לאן המדינה הולכת?
  • לשכת מארגני התיירות פנתה לסיוע בהשבת החברות האמריקניות לישראללשכת מארגני התיירות פנתה לסיוע בהשבת החברות האמריקניות לישראל
תגיות:
יוסי פתאל לשכת מארגני התיירות הנכנסת חווית התייר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version