IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » התאחדות משרדי הנסיעות פועלת להקמת קרן להבטחת כספי הנוסעים

התאחדות משרדי הנסיעות פועלת להקמת קרן להבטחת כספי הנוסעים

עוזי בכר 6 בפברואר 2019 8:54

פנתה לממשלה בבקשה כי תפעל להקמת קרן הבטחת כספי נוסעים בעת קריסת חברות תעופה

התאחדות משרדי הנסיעות פועלת להקמת קרן להבטחת כספי הנוסעים גרף קריסת חברות תעופה בשנים האחרונות. מקור התאחדות משרדי הנסיעות

לאור הודעתה של חברת תעופה גרמניה איירליינס על הפסקת פעילות מיידית, המתווספת לשורה ארוכה של קריסות חברות תעופה, פנתה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל לשרי התחבורה, התיירות והכלכלה בבקשה, כי ממשלת ישראל תפעל להקמת קרן שהכספים בה יאפשרו להשיב לישראל לקוחות שנותרו בחו"ל בשל קריסת חברת תעופה ולהחזיר כספים ללקוחות ששילמו עבור טיסות שברור כי לא יבוצעו בפועל.

ההתאחדות ציינה כי די בחיפוש קצר ברשת כדי לראות כי בעשרים השנים האחרונות קרסו לפחות 17 חברות תעופה, כאשר מחצית מהן בחמש השנים האחרונות בלבד.

גרמניה איירליינס. האחרונה ברשימה לפי שעה. צילום יח"צ

במכתבה לשרים הצביעה ההתאחדות על הנזק הכבד שנגרם לנוסעים כשחברת תעופה מפסיקה לפעול ללא התראה מוקדמת ועל כך שניסיון העבר מלמד כי הם אינם מקבלים את כספם בחזרה מחברות התעופה. זאת, בניגוד למצב בו קורס משרד נסיעות שהעמיד ערבויות לדרישת יאט"א, לטובת חברות התעופה.

תוכנית כזו פועלת כבר בדנמרק

לאור זאת, הציעה ההתאחדות כי ישראל תאמץ תכנית הקיימת כיום בדנמרק, להבטחת כספי נוסעים במקרה של פשיטת רגל של חברת תעופה. במסגרת פעילותה, תארגן הקרן השבת כספי נוסעים שרכשו כרטיס טיסה שאינו מכובד עוד בשל פשיטת רגל של חברת התעופה בחזרה לישראל וככל שיוותרו מספיק כספים בקרן לאחר השבת הנוסעים – יושבו הכספים הצבורים בה ללקוחות שרכשו כרטיסים שאינם ניתנים עוד למימוש.

לפי המודל הדני, מפרישה חברת תעופה לקרן סכום סמלי שלא עולה על 1 דולר ארה"ב עבור כל נוסע בטיסה יוצאת שלה וכאמור, הכספים הנצברים בקרן מיועדים לצמצם באופן משמעותי את הפגיעה בנוסעים בשל קריסה של חברת תעופה.

לדברי מנכ"לית ההתאחדות חני סובול, "הגיעה העת לנהוג באחריות כלפי ציבור הנוסעים ולהבטיח את זכותם של הנוסעים לחזור ארצה בעת פשיטת רגל של חברת תעופה. כל נוסע יסכים לשלם דולר אחד בלבד כתוספת לכרטיס הטיסה ולהבטיח את שובו ארצה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=92493

אולי יעניין אתכם גם

  • האם רשות ההגבלים אישרה ל-BSP לעבוד ללא צורך בפטור מהממונה?האם רשות ההגבלים אישרה ל-BSP לעבוד ללא צורך בפטור מהממונה?
  • הרשיונות של קובלט אייר בוטלו ולא הושעוהרשיונות של קובלט אייר בוטלו ולא הושעו
  • הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"
  • חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, מסיימת את תפקידהחני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, מסיימת את תפקידה
  • האתגרים וההזדמנויות בעידן התיירות הדיגיטלית בכנס ייחודי   האתגרים וההזדמנויות בעידן התיירות הדיגיטלית בכנס ייחודי  
תגיות:
יאט"א התאחדות משרדי הנסיעות חני סובול גרמניה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס