IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » אל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעות

אל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעות

עוזי בכר 11 באפריל 2019 20:53

משרדי הנסיעות יתוגמלו על מכירות כרטיסי הטיסה בהתאם לקריטריונים שהוגדרו

אל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעות מטוס אל על. צילום יח"צ

שונתה החלטת אל על שלא לשלם לסוכנים עמלת בסיס החל מיוני השנה. בעקבות פניית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, מעדכנת חברת התעופה אל על כי חזרה בה מהודעתה על מעבר למודל התקשרות מעודכן עם הסוכנים החל ב-1 ביוני 2019, במסגרתו לא תשולם עמלת בסיס.

לאחר שחברת אל על עדכנה ב-28 במאי 2018 את סוכני הנסיעות וסיטונאי התיירות שעובדים עמה בארץ ובחו"ל, ובהמשך לדו"ח החברה ממרץ 13 השנה בו עדכנה כי מה-1 ביוני לא תשלם עמלת בסיס – עתה מודיעה חברת התעופה כי היום, ה-11 באפריל 2019, נחתם הסכם עם ההתאחדות, לפיו תעדכן החברה את ההודעה ותציע לסוכנים בארץ תגמול בשיעור קבוע שלא יעלה על 3% ביחס לחלק מכרטיסי הטיסה שיימכרו על ידם, בהתאם לקריטריונים שהוגדרו (סוגי הכרטיסים השונים, מחלקות מחיר, נקודת המוצא, אזורי טיסה ועוד).

יצוין כי כאמור, בדיווח המקורי, החברה מציעה לסוכנים גם תמריצים (עמלה משתנה) בהתאם לעמידה ביעדי המכירות. התאחדות משרדי הנסיעות מצדה, התחייבה במסגרת ההסכם שלא ליזום, לנהל או להיות צד לכל הליך משפטי נגד החברה בקשר עם ההודעה ועם מודל התגמול המעודכן כאמור לעיל.

ההסכם שנחתם מצד אל על בידי המנכ"ל גונן אוסישקין וסמנכ"לית הכספים דגנית פלטי, הינו בתוקף עד ליום 30 למאי 2024, כאשר כניסתו לתוקף מותנית בקבלת הסכמה חתומה של החברים בהתאחדות בתוך 60 יום מחתימת ההסכם.

מימין, יו"ר ההתאחדות קובי קרני ומנכ"לית ההתאחדות חני סובול בכנס בקפריסין. צילום עוזי בכר

החברה מעריכה כי לתכנית התגמול המעודכנת כמתואר לעיל, תהא השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות, אם כי לא במונחים מהותיים בהשוואה למחזור המכירות שלה.

ירידה בעמלה – אבל הרע במיעוטו

יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות, קובי קרני, אומר בתגובה כי ההתאחדות פנתה לאל על שכן לפי תקנות יאט"א מגיע לסוכנים תגמול. "לא התקיים מו"מ. פנינו ואל על חזרה עם הצעה. התגמול נמוך מהעמלה שעמדה פחות או יותר על 5%, אבל האופציה השנייה היתה להגיש תביעה שהיתה נמשכת כמה שנים. עם זאת, עדיין זה תגמול שאינו מותנה ביעד (עמלת-יתר). זו לא סיבה למסיבה וכל סוכן בפני עצמו יחליט אם לקבל את ההצעה או לא."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=94788

אולי יעניין אתכם גם

  • חני סובול לקראת האסיפה: צפויה לנו שנה מאתגרתחני סובול לקראת האסיפה: צפויה לנו שנה מאתגרת
  • התאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימוןהתאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימון
  • הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"
  • ארגון מחדש בהתאחדות משרדי הנסיעותארגון מחדש בהתאחדות משרדי הנסיעות
  • לראשונה  בישראל – כנס ECTAA של האיחוד האירופי ממחר בירושליםלראשונה  בישראל – כנס ECTAA של האיחוד האירופי ממחר בירושלים
תגיות:
אל על תגמול מאל על לסוכנים התאחדות משרדי הנסיעות חני סובול קובי קרני גונן אוסישקין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס