IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » inside out story: רשת מלונות אטלס בקמפיין חדש

inside out story: רשת מלונות אטלס בקמפיין חדש

שוש להב 25 בנובמבר 2025 3:27

לקראת התאוששות בענף המלונאות, רשת מלונות אטלס משיקה קמפיין חדש בעלות של למעלה ממיליון וחצי ₪

inside out story: רשת מלונות אטלס בקמפיין חדש צילום באדיבות 'לעומק התודעה'

תחת הקונספט של inside out story, עולה בימים אלה, בהשקעה של למעלה ממיליון וחצי ₪, קמפיין חדש של רשת מלונות הבוטיק אטלס בטלוויזיה, דיגיטל וברשתות החברתיות. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה".

הקמפיין הפרסומי מבטא את הקו החדש שמציגה הרשת, המונה 15 מלונות בוטיק בתל-אביב, ירושלים ואילת ומדגיש את חווית האירוח המיוחדת, בלוקיישנים מרכזיים, המחברים את האורחים לחוויות בסביבה כאשר כל מלון הוא שער לקסם של חוויות.

לראשונה בישראל, נעשה שילוב של צילומים במלונות, ביחד עם שימוש ב- AI בטכנולוגיה מתקדמת. השפה, עיצובים, אימג'ים והחלוקה החווייתית מבטאים את הקונספט האסטרטגי ויוצרים מציאות לחופשה מלאת חוויות, נחשקת ומפתיעה. הפרסומת מובילה את הצופה בין סצינות מלונאיות ריאליסטיות, שהופכות בטוויסט של בינה מלאכותית לסוריאליסטיות וחלומיות, אשר למעשה מבטא את חווית האורח במלונות אטלס- ובכל מה שסביבו.

לדברי ליטל פופלבסקי, סמנכ"לית השיווק של רשת אטלס: "לרגל חודש הקניות, רשת מלונות אטלס יוצאת בקמפיין רחב היקף הפונה לקהל הישראלי וקורא לו ליהנות מחופשה מקומית, איכותית ואחרת. הקמפיין החדש מביא איתו לידי ביטוי בשפה עדכנית את ערכי המותג בשפה פרסומית חדשה. תחת המסר של inside out story, אנחנו קוראים לתייר הישראלי ליהנות מחוויה בלעדית לרשת אטלס- חופשה שמתחילה בלינה מפנקת ומוקפדת במלונות הרשת, ונמשכת לכל החוויות שיש לעיר להציע כמו חופים נהדרים, תרבות בילוי אורבאנית, אטרקציות משפחתיות ועד אתרים היסטוריים".

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=182359

אולי יעניין אתכם גם

  • הסתיימה שביתת טייסי בריסל איירליינסהסתיימה שביתת טייסי בריסל איירליינס
  • שבוע אחרון לאירוע היין השנתי ה- 26 של מטה יהודהשבוע אחרון לאירוע היין השנתי ה- 26 של מטה יהודה
  • צמאים לטיסות: על פי IATA, נרשם גידול של 11% בביקושים באפרילצמאים לטיסות: על פי IATA, נרשם גידול של 11% בביקושים באפריל
  • אופיר טורס: 10 אלפים מוצרי תיירות ללא דמי ביטולאופיר טורס: 10 אלפים מוצרי תיירות ללא דמי ביטול
  • גם אסייתים אוהבים קרוזיםגם אסייתים אוהבים קרוזים
תגיות:
inside out story
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
האתר שלנו משתמש בעוגיות צד שלישי ואוסף פרטים שיאפשרו לנו את שיפור חוויית הגלישה באתר למענכם. בלחיצה על "הסכמה" את/ה מאשר/ת את השימוש בעוגיות ואת מדיניות הפרטיות שלנו. אם תרצו תוכלו לבטל את העוגיות בהגדרות הדפדפן שלכם