IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » תביעה נגד טריווגו באוסטרליה על מסעות פרסום מטעים לכאורה

תביעה נגד טריווגו באוסטרליה על מסעות פרסום מטעים לכאורה

עוזי בכר 11 בספטמבר 2018 9:53

טוענת שטריווגו מקדמת חברות שמשלמות את העמלה הגבוהה ביותר ולא את העסקה המשתלמת ביותר לצרכן

תביעה נגד טריווגו באוסטרליה על מסעות פרסום מטעים לכאורה טריווגו, אתר אובייקטיבי או מקדם ספקים מועדפים. צילום Depositphotos

טריווגו (Trivago), אתר השוואת מחירי המלונות, עומד בפני תביעה בבית משפט פדרלי באוסטרליה בשל טענות על הטעיה לכאורה ומסעות פרסום מטעים. כך פורסם בחו"ל.

התביעה הוגשה על ידי הנציבות לתחרותיות והגנת הצרכן (ACC – Australian Competition and Consumer Commission)  שם, אך יש לה השלכות רחבות יותר, שכן האתר הוא בבעלותה של ענקית האינטרנט Expedia, והוא יוצר נוכחות גלובלית ואגרסיבית המגיעה לצרכנים דרך פרסומות בטלוויזיה ברחבי העולם, כולל בישראל.

הנציבות מאשימה את אתר האינטרנט בהפרת חוקי הצרכנות, שכן הוא מציג עצמו כאתר לא אינטרסנטי עם השוואת מחירים אוביקטיבית, שמבטיחה לצרכנים את העסקה הטובה יותר האפשרית ובמחיר הנמוך ביותר. אולם הדילים שמוגדרים כטובים ביותר הם למעשה הלקוחות של המערכת המוכנים לשלם את העמלה הגבוהה ביותר עבור מספר ההקלקות, ואלה מקבלים עדיפות במיקום באתר.

איך מחושבות הנחות של בין 50%-70%?

הנציבות מניחה שצרכנים נפגעים מכך שהאתר דוחף למקומות הראשונים את מי שמשלם לו יותר. עם זאת, הוא כמובן אינו היחיד בכך וזו תחבולה ידועה באתרי הזמנות, שבדרך זו או אחרת דואגים לספקים שמממנים את דרכם לראש האתר על חשבון הצרכנים. זו גם התנהלות מקובלת להודיע על הנחות הנעות בין 50%-70% בלא להסביר איך חושבו הנתונים.

מסעות הפרסום בטלוויזיה שמנהלת Trivago באוסטרליה, דומים וכמעט זהים לקמפיינים שאותם היא מעלה בטלוויזיה בתאילנד ובאומות אסיאתיות אחרות ושם הן עוברות ללא כל התנגדות.

אין לדעת מה יקבע בית המשפט באוסטרליה, אבל ההערכה היא שהוא יסתפק בנזיפה ובהוראה לשפר את "האותיות הקטנות" שיבהירו שמדובר בקידום ממומן, בדומה לידיעות שהפייסבוק, למשל, מוצף בהן.

סרטון פרסום עצמי של טריווגו

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=87663

אולי יעניין אתכם גם

  • מבצע באייר סרביהמבצע באייר סרביה
  • נמסטה לשר התיירות ההודינמסטה לשר התיירות ההודי
  • מלכת הזומבה הבינלאומית צילמה קליפ בישראלמלכת הזומבה הבינלאומית צילמה קליפ בישראל
  • "להציל את התיירות הנכנסת לישראל""להציל את התיירות הנכנסת לישראל"
  • שינוי במגמת הנסיעות של התיירות הסינית: פחות טיסות ארוכות-טווחשינוי במגמת הנסיעות של התיירות הסינית: פחות טיסות ארוכות-טווח
תגיות:
טריווגו trivago מסעות פרסום אותיות קטנות הטעיה לכאורה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס