הקמפיין החדש של רשת מלונות דן, בכיכובה של סנדי בר, מציג את דן אכדיה הרצליה כריזורט קיץ על־זמני לאחר שדרוג מקיף של חדרים, סוויטות ושטחי האירוח, עם חוויות נופש יוקרתיות על חוף הים ותחושת בריחה מהשגרה – מבלי לצאת מישראל

רשת מלונות דן השיקה קמפיין קיץ חדש בכיכובה של הפרזנטורית סנדי בר, תחת המסר Timeless Resort, הממחיש חוויית אירוח על־זמנית המשלבת סטייל, נוחות וניחוח נוסטלגי ישראלי.
במרכז הקמפיין ניצב מלון דן אכדיה בהרצליה, המוגדר כריזורט האולטימטיבי של קיץ 2025, עם שדרוג מקיף בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. במסגרת השיפוץ חודשו 90 חדרי גן וטראס לצד 5 סוויטות ייחודיות בסגנון מודרני־יוקרתי, המשלב את נוף הים עם אווירת רוגע ושלווה. בנוסף, שופצה הכניסה, הקבלה וטרקלין ה-VIP, ונפתחה חנות MINNIE חדשה במתחם.
הסרטון החדש, שעלה לאוויר באמצעות מקאן תל אביב, מציג את דן אכדיה כיעד חלומי עם תחושת “מגרש משחקים אינסופי” של חוויות, טעמים ורגעים בלתי נשכחים. סנדי בר מובילה את הקמפיין זו השנה הרביעית, בזכות הקסם האישי והחיבור הטבעי שלה לערכי הרשת.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=177123