IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » גוגל מתיישרת עם בוקינג ותציג מחיר ללילה ומחיר סופי

גוגל מתיישרת עם בוקינג ותציג מחיר ללילה ומחיר סופי

עוזי בכר 15 בינואר 2020 8:07

גוגל מוסיפה מיסים ועמלות לחיפושים במלונות כחלק מסדרת תכונות חדשות

גוגל מתיישרת עם בוקינג ותציג מחיר ללילה ומחיר סופי דלפק קבלה במלון. לעקוב בגוגל אחר התעריף המשתנה צילום Depositphotos

ענקית החיפוש Google הכניסה סדרת תכונות חדשות בתחום התיירות, המאפשרת לצרכנים לראות גם מחיר ללילה (nightly price) וגם מחיר סופי  (nightly total).

המהלך של גוגל מגיע לאחר שבוקינג (Booking.com) התחייבה להציג מחירים כוללים בעקבות שיחות עם הנציבות האירופית (the European Commission), ולאחר שרשות תקני הפרסום בבריטניה הזהירה את קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל מפני תמחוריה בפרסומות.

עמוד בבוקינג. הצגת המחיר הכולל שהצרכנים יצטרכו לשלם. צילום booking.com

מנוע החיפוש גם הרחיב את הצעות התמחור החזויות שלו, עם הצעות לגבי מועדי הביקור הטובים ביותר או מחירים נקודתיים במלונות בתאריכים ספציפיים.

בפוסט בבלוג, כתב אנדרו סילברמן, מנהל ניהול מוצרי נסיעות בגוגל, שבקטגוריה "מתי לבקר" אפשר לעקוב אחר התעריף המשתנה לפי מזג האוויר, גובה הביקוש והתמחור לאורך השנה. הוא מציע לבדוק ב"מה תשלם" (‘What you’ll pay’) כדי לגלות אם המחירים נמוכים, אופייניים או גבוהים לתאריכים המבוקשים (מקובץ לפי דירוג הכוכבים של מלונות). "אם תגלה שהמחירים גבוהים בהרבה מהרגיל בגלל כנס או אירוע ספורט, אתה יכול להחליט לשנות את התאריכים שלך", הסביר בפוסט.

באירופה, התחייבה בוקינג לבצע מספר שינויים בנוהגיה עד ה-16 ביוני השנה, כאמור, לאחר שיחות עם הנציבות האירופית. אלה כללו הצגת המחיר הכולל שהצרכנים יצטרכו לשלם והבהרת אופן דירוג התוצאות, והאם התשלומים ששילם ספק האירוח לבוקינג, השפיעו על מיקומו ברשימת התוצאות.

דידייה ריינדרס, נציב לצדק וצרכנים, אמר: "על כל החברות לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של חוק הצרכן אם הן רוצות לעשות עסקים באיחוד. כמובילת שוק, חיוני שחברות כמו Booking.com יקיימו את אחריותן בתחום זה, ויבטיחו שמערכות הזמנת מקום לינה מקוונות יהיו חופשיות מטכניקות מניפולטיביות כמו הסתרת חסות בדירוג, הפעלת לחץ זמן על המשתמשים או הצגה לא נכונה של הנחות".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=102970

אולי יעניין אתכם גם

  • Google: מתחילת המלחמה לסוף מאי ירידה בהזמנת חופשותGoogle: מתחילת המלחמה לסוף מאי ירידה בהזמנת חופשות
  • שלושה עדכונים חדשים במפות Google לחופשת קיץ מושלמתשלושה עדכונים חדשים במפות Google לחופשת קיץ מושלמת
  • בוקינג נכנסת לתחום מדריכי הטיוליםבוקינג נכנסת לתחום מדריכי הטיולים
  • גוגל מפות צפויה לגלגל 11 מיליארד דולר בשנה תוך ארבע שניםגוגל מפות צפויה לגלגל 11 מיליארד דולר בשנה תוך ארבע שנים
  • שנת 2018 מסמנת את שבירת תקרת ה-4 מיליון תייריםשנת 2018 מסמנת את שבירת תקרת ה-4 מיליון תיירים
תגיות:
Google booking
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס