הפיצ'ר החדש יעניק לנוסעים שליטה מלאה בהזמנה, עדכונים בזמן אמת ומימוש הטבות ישיר – במיוחד לקראת עונת הקיץ העמוסה

חברת התעופה Wizz Air משיקה את “My Journey” – פיצ'ר חדש באפליקציית Wizz, שיאפשר ללקוחות לעקוב ולנהל את טיסותיהם בקלות וביעילות, במיוחד בעונת הקיץ בה תנועת הנוסעים צפויה לעלות ב-5% לעומת 2024 ולשבור את שיאי טרום-קורונה.
הפיצ'ר יעניק לנוסעים מעקב מלא אחר מצב הטיסה, החל מצ'ק-אין ועד עלייה למטוס ומספר השער, לצד מימוש זכאויות והטבות כמו אוכל, מלון או פיצוי במקרה של עיכוב – ישירות מהאפליקציה. בנוסף, יוכלו הנוסעים לבצע הזמנה מחדש, לקבל החזר כספי או לבחור טיסה חלופית במידה ויידרש.
בוגלרקה שפאק, ראש תחום חוויית הלקוח ב-Wizz Air, מסרה: “My Journey הוא הפתרון האולטימטיבי עבור נוסעינו, המעניק להם שליטה מלאה ובעלות על חוויית הנסיעה, בכל מצב.”
השקת הפיצ'ר החדש היא חלק מיוזמת Customer First Compass של Wizz Air, המבוססת על ארבעה עמודי תווך: מוצר, מחיר, שירות ותקשורת, ומסמנת את התחייבות החברה לשדרוג חוויית הלקוח.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=177000