IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » Wizz Air מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Travelfusion

Wizz Air מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Travelfusion

עוזי בכר 19 באוגוסט 2025 11:50

במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו מחירי הטיסות ושירותי הערך המוספים של Wizz Air במערכות הזמנות של סוכנויות נסיעות, חברות ניהול נסיעות ו־OTAs, תוך חיזוק הנוכחות של חברת הלואו־קוסט בפלטפורמות צד שלישי והרחבת החשיפה למיליוני לקוחות חדשים

Wizz Air מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Travelfusion שיתוף פעולה בין Wizz Air לחברת Travelfusio. צילום יח"צ

חברת התעופה Wizz Air, הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו עם Travelfusion – אגרגטור התוכן והתשתית הגדול בעולם לסוכנויות נסיעות מקוונות. במסגרת שיתוף הפעולה, מחירי הטיסות של Wizz Air יוצגו מעתה בכלים להזמנה מקוונת, מערכות הזמנות של סוכנויות נסיעות, פלטפורמות מסחר וחברות ניהול נסיעות (TMCs).

החיבור למערכת ה־API המתקדמת של Travelfusion יאפשר גישה למגוון התעריפים של Wizz Air ולכלל מוצרי הערך המוספים של החברה – לרבות בחירת מושב, פריוריטי בורדינג, הוספת כבודה ועוד. עם זאת, החברה מדגישה כי המחירים הנמוכים ביותר ימשיכו להיות זמינים באתר ובאפליקציה שלה.

על פי נתוני השוק, כיום 72% מהנוסעים בעולם מעדיפים להזמין טיסות אונליין, כאשר כ־45% מהנוסעים באירופה עושים זאת דרך סוכנויות נסיעות מקוונות (OTAs). שיתוף הפעולה הנוכחי מהווה צעד משמעותי באסטרטגיה של Wizz Air להרחיב את נוכחותה ואת הנגישות לתעריפים שלה בקרב סוכנויות נסיעות, OBTs ומפעילי תיירות המחוברים לרשת הגלובלית של Travelfusion.

סילביה מוסקרה, מנהלת תחום המסחר ב־Wizz Air, מסרה כי "שיתוף הפעולה עם Travelfusion מחזק את הנוכחות שלנו בפלטפורמות צד שלישי ומאפשר למיליוני לקוחות חדשים גישה למחירים שלנו. זהו חלק חשוב ביוזמת Customer First Compass וביעד להטיס השנה 75 מיליון נוסעים".

איתן ביצ׳אצ׳י ברוך, סמנכ"ל מסחר ב־Travelfusion, הוסיף: "אנחנו שמחים מאוד להכריז על שותפות היסטורית עם Wizz Air. שיתוף הפעולה מחזק את המחויבות שלנו להציע את מגוון התוכן הרחב ביותר, תוך התמקדות במוצרי לואו-קוסט עבור רשת הסוכנויות הגלובלית. אנו מזמינים את כל הסוכנויות המעוניינות להצטרף ולקבל גישה להצעת הערך הייחודית של Wizz Air".

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=178788

אולי יעניין אתכם גם

  • Wizz Air משיקה שני קווים חדשים מישראל: ונציה וסלוניקיWizz Air משיקה שני קווים חדשים מישראל: ונציה וסלוניקי
  • Wizz Air מטיסה את הבינה המלאכותית לשמייםWizz Air מטיסה את הבינה המלאכותית לשמיים
  • Wizz Air מחדשת את פעילותה בקווים לישראל: כל תאריכי החזרה לטיסותWizz Air מחדשת את פעילותה בקווים לישראל: כל תאריכי החזרה לטיסות
  • Wizz Air חוצה רף חדש: מעל 1,000 טיסות ו-200,000 נוסעים מדי יוםWizz Air חוצה רף חדש: מעל 1,000 טיסות ו-200,000 נוסעים מדי יום
  • Wizz Air קיבלה את האיירבס A321XLR הראשון שהוצב במילאנוWizz Air קיבלה את האיירבס A321XLR הראשון שהוצב במילאנו
תגיות:
WIZZ AIR Travelfusion
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס