IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » Wizz Air חוגגת 21 עם מבצע ענק: מיליון מושבים בפחות מ-89 ש"ח

Wizz Air חוגגת 21 עם מבצע ענק: מיליון מושבים בפחות מ-89 ש"ח

מערכת האתר 16 במאי 2025 12:29

כמיליון מושבים מוצעים בפחות מ-89 ש"ח בלבד, לטיסות עד מרץ 2026 – במסגרת חגיגות 21 שנה להקמת החברה ובמסגרת יוזמת שירות חדשה ומשופרת ללקוחות

Wizz Air חוגגת 21 עם מבצע ענק: מיליון מושבים בפחות מ-89 ש"ח מטוס Wizz Air. צילום יח"צ

חברת התעופה Wizz Air מציינת את יום הולדתה ה-21 עם מבצע חגיגי – למעלה ממיליון מושבים במחיר של פחות מ-89 שקלים לכיוון. המבצע בתוקף מהיום ועד ה-18 במאי, לטיסות שיתקיימו עד ל-28 במרץ 2026, וזמין להזמנה באתר הרשמי של החברה ובאפליקציית WIZZ.

מאז טיסת הבכורה ב-2004, הטיסה Wizz Air מעל 437 מיליון נוסעים. החברה מפעילה צי של 232 מטוסי איירבוס מתקדמים, עם גיל ממוצע של 4.66 שנים, ונחשבת לאחת מחברות התעופה הידידותיות ביותר לסביבה באירופה, אפריקה והמזרח התיכון.

Wizz Air מציעה טיסות מישראל ל-18 יעדים פופולריים באירופה ובמזרח התיכון, ביניהם וינה, רומא, אתונה, לונדון, בודפשט, קרקוב, לרנקה ועוד. המבצע הוא חלק ממהלך רחב תחת יוזמת Customer First Compass, הכוללת השקעה של 14 מיליארד אירו בשיפור חוויית הלקוח – תוך דגש על מוצר, מחיר, שירות ותקשורת.

לדברי אלכסה וובר, מנהלת התקשורת של החברה: "החגיגה הזו מוקדשת ללקוחות שלנו – בעבר ובעתיד. אנחנו מחויבים להמשיך ולהציע טיסות נגישות, מותאמות ונעימות יותר."

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=174085

אולי יעניין אתכם גם

  • ישראייר גרופ בע"מ לבורסה: "באירוע הסייבר לא זלג מידע על לקוחותינו"ישראייר גרופ בע"מ לבורסה: "באירוע הסייבר לא זלג מידע על לקוחותינו"
  • דרים איילנד: ממרחצאות עממיים לאתר נופש יוקרתי ב-13 חודשיםדרים איילנד: ממרחצאות עממיים לאתר נופש יוקרתי ב-13 חודשים
  • בועז קרני מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת סיגנל טורסבועז קרני מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת סיגנל טורס
  • משרד התיירות העביר כעת מקדמה ראשונה למלונותמשרד התיירות העביר כעת מקדמה ראשונה למלונות
  • רשת פתאל רוכשת 72.5 אחוזים מרשת מלונות הבוטיק 7MINDSרשת פתאל רוכשת 72.5 אחוזים מרשת מלונות הבוטיק 7MINDS
תגיות:
Customer First Compass
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס