IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » KLM הראשונה להציג בטוויטר את זמן התגובה ללקוח

KLM הראשונה להציג בטוויטר את זמן התגובה ללקוח

עוזי בכר 1 באוקטובר 2015 0:00

שירות חדש של KLM הניתן ברשת החברתית טוויטר מאפשר לראות את זמן התגובה ללקוח, 24 שעות ביממה, מתעדכן כל 5 דקות ב-10 שפות ומענה תוך שעה. הצוות מטפל ב-300 אלף בקשות בשבוע. בקרוב גם בפייסבוק

KLM הראשונה להציג בטוויטר את זמן התגובה ללקוח no_imge-2154

חברת התעופה KLM היא הראשונה המציגה זמן תגובה ללקוח בטוויטר ומבטיחה לתת מענה לשאלות ובקשות תוך שעה. השירות ניתן ב- 10 שפות,  24 שעות ביממה,7 ימים בשבוע  ומתעדכן כל 5 דקות. החברה מבטיחה שבקרוב יינתן שירות דומה גם בפייסבוק. צוות המדיה החברתית של KLM מטפל ב-300 אלף בשבוע.

 

"אנו מאמינים בשקיפות של המדיה החברתית. הלקוחות רוצים לדעת למה לצפות מאתנו וכעת אנו מציעים תגובה בזמן אמת", אמר ואן דר זי, סגן נשיא בכיר למסחר אלקטרוני בחברת אייר פראנס – KLM .

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76633

אולי יעניין אתכם גם

  • הונג קונג, היעד הבא של סקנדינביאן איירליינסהונג קונג, היעד הבא של סקנדינביאן איירליינס
  • למרות השביתות: עלייה בתנועת הנוסעים בנמל התעופה של פרנקפורטלמרות השביתות: עלייה בתנועת הנוסעים בנמל התעופה של פרנקפורט
  • האיחוד האירופי מכיר בישראל כמדינה ירוקההאיחוד האירופי מכיר בישראל כמדינה ירוקה
  • בקרוב תבחר חברה שתקבע את דרוג בתי המלוןבקרוב תבחר חברה שתקבע את דרוג בתי המלון
  • הדרימליינר הסיני הראשוןהדרימליינר הסיני הראשון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס