דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שוב תביעה ייצוגית נגד אל על: הפעם על הקו למומבאי

שוב תביעה ייצוגית נגד אל על: הפעם על הקו למומבאי

עוזי בכר 25 בפברואר 2018 0:00

קבוצת לקוחות של החברה טוענת כי נגבו מחבריה מחיר גבוה במידה בלתי סבירה תוך ניצול היותה החברה היחידה על הקו תל אביב-מומבאי שבהודו. מדובר בסכום תביעה אישית בסך של 11,250 שקל וכן סכום תביעה לכלל הקבוצה בסך של כ-321 מיליון שקל.

שוב תביעה ייצוגית נגד אל על: הפעם על הקו למומבאי COURT-18

אמש, ב-12 בפברואר 2018, נתקבלה במשרדי חברת אל על בקשה לאישור תובענה כייצוגית, אשר הוגשה כנגדה בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד. עיקר הטענות בבקשה הינן כי החברה ניצלה את מעמדה לרעה כמונופול מוכרז בקו תל אביב-מומבאי שבהודו בדרך של גביית מחיר בלתי הוגן גבוה מנוסעים ממהרים. כן נטען כי הימנעות חברת תעופה הודית מכניסה לקו תל אביב-מומבאי מהווה הסדר כובל .

בהתאם לבקשה, התבקש בית המשפט לתת סעדים שונים כנגד החברה וביניהם, השבת כספים לחברי הקבוצה בגין התעשרותה הנטענת של החברה שלא כדין; מתן צו "עשה" לשינוי ותיקון מחיר הטיסה בקו תל אביב-מומבאי, באופן שתופסק גבייתו של "מחיר בלתי סביר בקו תל אביב-מומבאי לאנשי עסקים ולנוסעים רגישי זמן"; וכן תשלום פיצוי לכלל חברי הקבוצה בגין הנזקים הכספיים והלא כספיים שנגרמו להם עקב התנהלות זו של החברה.

מטוס דרימליינר של אל על (צילום: יחסי ציבור)

הקבוצה מוגדרת ככלל הצרכנים ולקוחות החברה, אשר התקשרו עם החברה בהסכם לרכישת כרטיסים ו/או שירותי טיסה, שהחברה משווקת ו/או מוכרת, לטיסה בקו תל אביב-מומבאי, ואשר שילמו "מחיר בלתי הוגן", כהגדרתו בבקשה, וזאת בתקופה של 7 השנים שקדמו למועד הגשת הבקשה ועד למתן פסק דין בתובענה.

בבקשה מצוין סכום תביעה אישית בסך של 11,250 שקל וכן סכום תביעה לכלל הקבוצה בסך של כ-321 מיליון שקל.

יצויין כי התביעה מגיעה דווקא בימים שבהם מדובר על כניסה של חברת התעופה אייר אינדיה לישראל, אחרי שנים רבות של בלעדיות של אל על בקו.

אל על מסרה כי היא לומדת את הבקשה ותגיש תגובתה כנדרש.

נמחקה בקשה לייצוגית בגובה של 120 מיליון שקל

מנגד, סולקה בקשה לייצוגית שהוגשה ב-28 ביולי. הבקשה לאישור תובענה כייצוגית הוגשה כנגד אל על כשעל פיה נטען, בין היתר, כי היא מטעה את חברי מועדון הנוסע המתמיד בדבר יכולתם לשדרג את מקומם בטיסות אל על. סך הפיצוי הכולל אשר צוין בבקשה עמד על 120 מיליון שקל. אתמול דיווחה החברה במהלך דיון בבית המשפט, כי מגיש הבקשה ביקש להסתלק ממנה וניתן פסק דין המאשר את בקשת ההסתלקות.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68686

אולי יעניין אתכם גם

  • טיסת אופיר טורס לברטיסלבה יוצאת לדרךטיסת אופיר טורס לברטיסלבה יוצאת לדרך
  • "צוחקים בישרוטל אגמים""צוחקים בישרוטל אגמים"
  • איזי ג'ט מרחיבה את שירות "איזי ג'ט עולמי"איזי ג'ט מרחיבה את שירות "איזי ג'ט עולמי"
  • לופטהנזה: מפרנקפורט ומינכן לטוקיו האנדהלופטהנזה: מפרנקפורט ומינכן לטוקיו האנדה
  • ויזה לקובה במחיר אטרקטיבי במיוחדויזה לקובה במחיר אטרקטיבי במיוחד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version