דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » רויאל קריביאן: 50 מיליון נוסעים, WOW

רויאל קריביאן: 50 מיליון נוסעים, WOW

עוזי בכר 3 ביוני 2015 0:00

לרגל ציון הנוסע ה-50 מיליון ו-45 שנות פעילות יקיימו בתאגיד הקרוזים רויאל קריביאן אינטרנשיונל מסיבות עם הרבה רגעי WOW וקמפיין שיכלול פרסום תמונות וקטעי וידאו ברשתות החברתיות

רויאל קריביאן: 50 מיליון נוסעים, WOW no_imge-2379

תאגיד השייט רויאל קריביאן אינטרנשיונל חוגגת 45 שנות פעילות ומברכת את הנוסע ה-50 מיליון בצי אוניותיה המונה 21 אוניות.
 
"במשך 45 שנות פעילות , העיקרון המנחה את תאגיד רויאל קריביאן אינטרנשיונל הוא להעניק את ה- WOW לנוסעים שלנו, את החוויות, שירות ומתקנים הנמצאים רק באוניות רויאל קריביאן", אמר אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל. "הצוות באוניותינו מעניקים את רגעי ה- WOW שגורמים לנוסעים הנאמנים שלנו לחזור ולהפליג איתנו שוב ושוב"
 
את הרגע ההיסטורי יחגגו בכל אוניות החברה במסיבות בסגנון השנה החדשה האזרחית במשך שנה מלווה בקמפיין שיעודד נוסעים לחלוק את רגעי ה- WOW האהובים ע"י פרסום תמונות וקטעי וידאו ברשתות החברתיות.
 
שירות עוגן הזהב (Gold Anchor Service ) היוצא דופן של חברת הקרוזים רויאל קריביאן הוא אחד הגורמים לדרוג הגבוה של החברה בקרב הנוסעים בקטגוריה "שביעות רצון מהשירות" והזכייה לאחרונה בפרסים ע"י גורמים מובילים בשוק התיירות העולמית:  Conde Nast Traveler, Travel + Leisure, Travel Weekly ,  World Travel Awards.
 
שירות עוגן הזהב, על פי הגדרת חברת רויאל קריביאן:"איך הופכים את חופשת השייט שלך לבלתי נשכחת עוד יותר ? ע"י שירות ידידותי ,אישי ובלתי מתפשר גם בפרטים הקטנים ביותר, 24 שעות ביממה מעבר לשירות רגיל, שירות עוגן הזהב".

https://www.youtube.com/watch?v=RipjOCwHgPY

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77293

אולי יעניין אתכם גם

  • "קפה קפה" זכתה במכרז על בית הקפה שבטרמינל 3 בנתב"ג"קפה קפה" זכתה במכרז על בית הקפה שבטרמינל 3 בנתב"ג
  • סילברסי קרוזס מציעה: "קצר ולעניין"סילברסי קרוזס מציעה: "קצר ולעניין"
  • שוצף קוצף ברחבי ישראל: עדכון מרשות הטבע והגניםשוצף קוצף ברחבי ישראל: עדכון מרשות הטבע והגנים
  • טורקיש איירליינס: הטבה לנוסעי מחלקת עסקיםטורקיש איירליינס: הטבה לנוסעי מחלקת עסקים
  • אתר הנופש הילטון סנטוריני ביץ' ייפתח ב-2022אתר הנופש הילטון סנטוריני ביץ' ייפתח ב-2022
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version