דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קתאי פסיפיק חנכה את מטוס האיירבוס A350-1000 בקו ת"א-הונג קונג

קתאי פסיפיק חנכה את מטוס האיירבוס A350-1000 בקו ת"א-הונג קונג

עוזי בכר 3 באוקטובר 2018 13:38

קתאי היא החברה הראשונה להפעיל מטוס זה בישראל; תשלב 20 מטוסי איירבוס A350-1000 בשנתיים הקרובות

קתאי פסיפיק חנכה את מטוס האיירבוס A350-1000 בקו ת"א-הונג קונג צוות קתאי פסיפיק ברקע מטוס האיירבוס A350-100 שנחת בנתב"ג. צילום יח"צ

"חנוכת המטוס החדיש גם בקו לתל אביב, מבטאת את מחוייבות החברה לקהל הישראלי והרצון להציע מוצרים חדשנים ומתקדמים, המציבים את ישראל על המפה הגלובלית של חדשנות וקידמה טכנולוגית בעולם התעופה". כך אמר הבוקר ג'ונתן ביילי, מנהל חברת קתאי פסיפיק בישראל. זאת לאחר שחברת התעופה, שבסיסה בהונג קונג ומפעילה טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג, חנכה בקו לתל אביב את המטוס החדיש ביותר בעולם איירבוס A350-1000 שיצטרף החל מהיום, ה-3 לאוקטובר, לקו. קתאי פסיפיק היא חברת התעופה השנייה בעולם המפעילה את המטוס המתקדם.

המטוס החדיש הגיע ממפעלי איירבוס בטולוז שבצרפת בחודש יוני האחרון והיעד הראשון אליו טס  היה וושינגטון בזמן טיסה של 17 שעות, הטיסה הארוכה ביותר אי פעם מנמל התעופה של הונג קונג. המטוס נבחר לשרת את הקו לוושינגטון מכוון שהוא נחשב למטוס הטוב ביותר, היעיל והנוח בעולם. ג'ונתן הוסיף ואמר כי בחירת החברה להפעילו לתל אביב כיעד שני אחרי וושינגטון, מוכיחה את חשיבותה של ישראל כיעד עבור חברת התעופה.

קתאי, המדורגת בין חברות התעופה הטובות בעולם, מפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב-הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 , עם טיסות המשך נוחות ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו-6 יעדים ביפן. במרץ 2017 התחילה החברה עם 4 טיסות שבועיות, עברה ל-6 טיסות שבועיות וכעת לטיסה שבועית בחודשיים הקרובים.

ביילי ציין עוד, כי באמצעות הצטרפות המטוס החדש, תציע קתאי פסיפיק את חוויית הטיסה המשודרגת ביותר יחד עם המטוס החדיש ביותר שאי פעם נחת בישראל.

צוות קתאי פסיפיק ישראל. מימין: צביקי אברמוביץ- מנהל התחנה, ,ג'ונתן ביילי- מנהל החברה בישראל ושי להב- מנהל השיווק . צילום עוזי בכר
צוות קתאי פסיפיק ישראל. מימין: צביקי אברמוביץ, מנהל התחנה, ,ג'ונתן ביילי, מנהל החברה בישראל ושי להב, מנהל השיווק . צילום עוזי בכר

146 מטוסים ועוד 85 בהזמנה

קתאי פסיפיק רכשה 20 מטוסי איירבוס A350-1000, שמונה מהם יועברו כבר השנה והשאר צפויים להיכנס לפעילות עד 2021. בנוסף לקו תל אביב-הונג קונג, ישרתו מטוסים חדישים אלו גם את מדריד, אמסטרדם, מנצ'סטר וציריך החל מספטמבר וחודשי החורף. החברה מחזיקה בצי של 146 מטוסים ועוד 85 מטוסים בהזמנה, ונחשב לצי המטוסים מהצעירים שיש לחברות תעופה עם ממוצע של כ-5 שנים.

מדובר בתצורה הגדולה ביותר ממשפחת A350 של קתאי פסיפיק, שתכלול 334 נוסעים במחלקות השונות: תיירים, פרימיום אקונומי ועסקים. מדובר על הוספה של 54 מושבים לעומת ה-A350-900 המשמש גם בקו לתל אביב.

בתכנון המטוס הושם דגש על חוויית הנוסעים הכוללת, בין השאר, מושבים חדשים במחלקת התיירים, טלוויזיה אישית באיכות גבוהה, מערכת בידור חדשנית, WiFi המאפשר לנוסעים להישאר מחוברים לאורך הטיסה, תאורת LED ולחץ אוויר גבוה בתא הנוסעים המספק יותר חמצן ומפחית את תופעת הג'ט לג. בנוסף, בתכנון המטוס הושם דגש על הפחתה משמעותית של השפעה מרעש חיצוני.

מטוס איירבוס A350-1000 של קתאי פסיפיק נחת הבוקר בנתב"ג. צילום יח"צ
מטוס איירבוס A350-1000 של קתאי פסיפיק נחת הבוקר בנתב"ג. צילום יח"צ

"ברגע שמגדילים את הקיבולת, ניתן להציע מחירים טובים יותר. כבר בתחילת דרכנו בישראל הפחתנו את המחירים ב-35% בהשוואה למחירי הטיסה של אל על להונג קונג. תארו לעצמכם מה ניתן לעשות כעת עם מטוס גדול יותר", ציין ג'ונתן.

אכן, כעת המחיר להונג קונג במחלקת תיירים יעלה פחות מ-800 דולר בחברת תעופה ומטוס ברמת 5 כוכבים. בנוסף, טיסות המשך לפיליפינים ולסין יעלו פחות מ-1,000 דולר וליפן, המהווה את אחד היעדים הפופולריים לקהל הישראלי, תידרש תוספת של לא יותר מ-100 דולר.

"אנחנו מאוד קשובים לצרכים של הנוסעים הישראליים ולכן הטיסה שלנו מתל אביב יוצאת כעת בשעה 15:30 ולא בשעה 13:30 כבעבר, מה שמאפשר טיסות המשך מהונג קונג עם זמן המתנה מינימלי. זו גם הסיבה שהטיסה שלנו מהונג קונג לתל אביב יוצאת מאוחר וממתינה לנוסעים המגיעים מיעדים מחוץ לתחומי הונג קונג. כשהתחלנו לטוס, רק 25% מהנוסעים היו ישראלים והשאר היו יפנים, אוסטרלים, סינים ועוד. כעת כבר 50% מהנוסעים בקו הם ישראלים. נוצר אמון שגדל מיום ליום בין קהל הנוסעים הישראלים לחברת התעופה", סיכם ג'ונתן.

סלפי משותף לדיילות קתאי פסיפיק בנתב"ג לצד מטוס האיירבוס A350-1000. צילום יחץ
סלפי משותף לדיילות קתאי פסיפיק בנתב"ג לצד מטוס האיירבוס A350-1000. צילום יח"צ
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88220

אולי יעניין אתכם גם

  • חוגגים אביב ביפן – שת"פ בין פלייאיסט, קת'אי פסיפיק והשף יובל בן נריהחוגגים אביב ביפן – שת"פ בין פלייאיסט, קת'אי פסיפיק והשף יובל בן נריה
  • קתאי פסיפיק מגדילה את תדירות טיסותיה בקו לתל אביבקתאי פסיפיק מגדילה את תדירות טיסותיה בקו לתל אביב
  • קתאי פסיפיק: "חווית טיסה ברמה אחרת מזו שהורגלו הישראלים"קתאי פסיפיק: "חווית טיסה ברמה אחרת מזו שהורגלו הישראלים"
  • קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל לחודש מרץ 2025קתאי פסיפיק דוחה את חזרתה לישראל לחודש מרץ 2025
  • קתאי פסיפיק מדווחת על רווח שנתי ראשון מאז 2019קתאי פסיפיק מדווחת על רווח שנתי ראשון מאז 2019
תגיות:
קתאי פסיפיק ג'ונתן ביילי מטוס איירבס A350-1000
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version