IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קמפיין חדש לעידוד תנועת התיירים לישראל

קמפיין חדש לעידוד תנועת התיירים לישראל

דפנה וייס 20 באוגוסט 2014 0:00

משרד התיירות פועל לשיקום תנועת התיירות לישראל אחרי מבצע עמוד ענן  ומשקיע 15 מיליון שקלים בקמפיינים בחו"ל ומפרסם קמפיין לעידוד תיירות פנים לדרום

קמפיין חדש לעידוד תנועת התיירים לישראל 280320radA6EAB@tveria_2-1

קמפיין החורף של משרד תיירות בארה"ב ובקנדה יצא לדרך, עלות הקמפיין כ-7 מיליון שקלים, הפרסום מצטרף לקמפיין ברוסיה שהחל בסוף נובמבר ועלותו  כ-8 מיליון שקלים. כמו כן השקיע המשרד בקמפיין בישראל לתיירות פנים לדרום.

 

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לאחר השבת הביטחון והיציבות לאזור הדרום הגיע השלב לשיקום התיירות לישראל והשבתה למסלול העלייה בו הייתה טרם המבצע. בחודש האחרון יצא משרד התיירות בקמפיינים גדולים בחו"ל בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים שיורחבו בהמשך ובקמפיינים לתיירות פנים"

 

עם סיומו של מבצע עמוד ענן, ולקראת עונת החורף, מתגבר משרד התיירות את מערך השיווק בארה"ב, בקנדה וברוסיה בהשקעה של כ- 15 מיליון שקלים. הקמפיין בארה"ב וקנדה, בהשקעה של 7 מיליון שקלים יפנה לקהילות הנוצריות בערים שונות ויציע חבילות נופש אטרקטיביות לביקור בעונת החורף בארץ הקודש לצד חוויה רוחנית בישראל.

 

קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, באנגלית ובספרדית, כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת נוצריים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יהיה בסימן visit Israel you'll never be the same.

 

כמו כן, לפני כשבועיים עלה גם ברוסיה ובאוקראינה קמפיין החורף של משרד התיירות. עלותו של הקמפיין כ-8 מיליון שקלים והוא כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת מקצועיים תיירותיים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו וטלוויזיה, שימוש נרחב באתרי אינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות.

 

במסגרת קמפיין החורף ברוסיה, מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי בה, בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. כמו כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים המעוניינים בחופשה עם דגש על היסטוריה ותרבות.

 

אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים ובסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.

 

בתוך כך יצא המשרד גם בקמפיין לשיקום תיירות הפנים לדרום בשם: go daroma וסיסמתו: "כמה טוב שבאתם דרומה". הקמפיין מזמין את הציבור הישראלי לבוא ולבקר באתרי התיירות  באזור הדרום ולהכיר מקרוב את מגוון האטרקציות. הקמפיין שהחל בימים אלה, ימשך כשבועיים, יופץ באתרי אינטרנט וישודר ברדיו. משרד התיירות משקיע בקמפיין כ-300 אלף שקלים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78684

אולי יעניין אתכם גם

  • חופשה כשרה בבנסקוחופשה כשרה בבנסקו
  • סאס – קווי תעופה חדשיםסאס – קווי תעופה חדשים
  • עיריית הרצליה תקיים את יריד ART&HOME, בביתם של כ- 35 אמניםעיריית הרצליה תקיים את יריד ART&HOME, בביתם של כ- 35 אמנים
  • קברניט נעם דורון: סמנכ"ל המבצעים החדש של אל עלקברניט נעם דורון: סמנכ"ל המבצעים החדש של אל על
  • מלון אייל ירושלים מציע חוויה קולינריתמלון אייל ירושלים מציע חוויה קולינרית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס