דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » צ'אנגי סינגפור – תמיד צעד אחד קדימה

צ'אנגי סינגפור – תמיד צעד אחד קדימה

עוזי בכר 16 בפברואר 2016 0:00

שני דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים וארבעה קיוסקים לשירות עצמי הוצבו בטרמינל 1 של נמל התעופה צ'אנגי סינגפור, לצד עמדות צ'ק אין מאוישות, במטרה לעבור בהדרגתיות להליך צ'ק אין עצמי בכל חברות התעופה

צ'אנגי סינגפור – תמיד צעד אחד קדימה 130620rad6057E@CHANGI_0-2

נוסעים הטסים מנמל התעופה צ'אנגי סינגפור ייהנו מחוויית טיסה מהנה הודות להליך ביצוע צ'ק איין בשירות עצמי, שיופעל בהדרגתיות בשיתוף פעולה עם חברות התעופה.
 
2 דלפקי שליחת כבודה ו-4 קיוסקים לשירות עצמי הוצבו בטרמינל 1 לצד עמדות הצ'ק אין המאוישות של חברת התעופה ג'טסטאר אסיה. בקיוסקים מדפיסים את כרטיסי העלייה למטוס ואת תגי המזוודות. לאחר תיוג הכבודה ממשיכים לעמדות אוטומטיות לשליחת המזוודות כשבסיום מקבל הנוסע  קבלה.
 
סרטוני וידאו ושלטי הדרכה זמינים לסייע לנוסעים ודיילי קרקע נמצאים במקום למקרה הצורך. מתחילת החודש למעלה מאלף נוסעים ביצועו כבר את הליך הצ'ק אין המהיר.
 
השירות החדש עשוי לייעל  ולחסוך משאבים לחברות התעופה בטווח הארוך.לדוגמא, הטיפול במספר הנוסעים ההולך וגדל יתאפשר במתחם קטן יותר עם פחות כוח אדם ובמהירות . לנוסעים יידרש זמן קצר יותר לכל הליך הצ'ק אין ויותר זמן פנוי לפני העלייה למטוס.
 
טאן ליי טאק, סגן נשיא בהנהלת נמל התעופה, צ'אנגי סינגפור:" לאור הגידול במספר הנוסעים ומצבת כוח האדם, המערכות הטכנולוגיות החדשות יעזרו להקל על הלחץ תוך מתן שירות טוב יותר לנוסעים".
 
נמל התעופה צ'אנגי סינגפור הוא החמישי העמוס בעולם בתנועת נוסעים בינלאומית. 53.7 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה בשנת 2013. מעל 100 חברות תעופה פועלות בנמל התעופה  המטיסות נוסעים ל-270 יעדים ברחבי העולם. כ- 6600 טיסות שבועיות יוצאות מנמל התעופה הסינגפורי וכטיסה אחת בכל 90 שניות.     

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75598

אולי יעניין אתכם גם

  • מלןן 'וילה טליה', ינוהל תחת מותג Fattal Limited Editionמלןן 'וילה טליה', ינוהל תחת מותג Fattal Limited Edition
  • מבצע "צוק איתן" השפיע על נתוני היציאות לחו"למבצע "צוק איתן" השפיע על נתוני היציאות לחו"ל
  • חברת "ספיריט הפקות עולם" מוסיפה טיסה נוספת לסיישלחברת "ספיריט הפקות עולם" מוסיפה טיסה נוספת לסיישל
  • גרמניה הסירה את ישראל מרשימת המדינות בסיכון גבוהגרמניה הסירה את ישראל מרשימת המדינות בסיכון גבוה
  • שיא חדש בתנועת הנוסעים בנתב"ג מאז תחילת המלחמהשיא חדש בתנועת הנוסעים בנתב"ג מאז תחילת המלחמה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version