דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » עמי פדרמן בתגובה לנתוני הלמ"ס

עמי פדרמן בתגובה לנתוני הלמ"ס

דפנה וייס 22 בפברואר 2015 0:00

עמי פדרמן:"היקף ההכנסות ב-2012 למלון ממוצע 25.5 מיליון ₪. הרווח הממוצע, לפני הוצאות מימון ופחת מגיע ל-5.1 מיליון ₪ . הקמת מלון עולה כ- 120מיליון ₪,  מכאן שהחזר ההשקעה נמוך מ- 5% ועוד לפני הוצאות מימון ופחת"

עמי פדרמן בתגובה לנתוני הלמ"ס 150320radB13A0@ami_federman_3-1

תגובת נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן  לתוצאות נתוני הלמ"ס על רווחי המלונות ב- 2012 :"אני שמח על המשך מגמת שיפור הרווחיות, אולם עדיין יש פיגור ברווחיות של 40% מול מלונות באירופה.הסקר מסתמך על 342 בתי מלון ברחבי הארץ, הכוללים כ- 45,000 חדרים.

 

מחזור ההכנסות של בתי המלון לפי סקר הלמ"ס ב- 2012 הוא כ- 8.7 מיליארד ₪. הרווח התפעולי לפני הוצאות מימון ופחת הגיע ל- 1.788 מיליארד ₪, 20% ממחזור המכירות.

אם נתרגם מספרים אלה למלון ממוצע בישראל, הכולל 140 חדרים, נגלה שהיקף הכנסותיו בשנת 2012 היה: 25.5 מיליון ₪. הרווח הממוצע, לפני הוצאות מימון ופחת הגיע ל- 5.1 מיליון ₪ .

 

מה שלא בא לידי ביטוי בדו"ח הלמ"ס הם נתוני עלות הקמת המלון והחזר ההשקעה.הקמת בית מלון ממוצע של 140 חדר עולה היום כ- 120 מיליון ₪,מכאן שהחזר ההשקעה נמוך מ- 5%, וזאת עוד לפני הוצאות מימון ופחת. עובדה זו מסבירה את מיעוט ההשקעות בבניית בתי מלון חדשים בישראל.

 

רווחיות מלונות באירופה מגיעה ל- 35% (לעומת 20% בישראל). גם בארץ יש אזורים וסוגי בתי מלון רווחיים יותר, כמו: תל אביב, או מלונות קטנים, או מלונות מתמחים, כמו מלונות ספא.

 

עם זאת, מלונות ישראל, שרובם המכריע נבנו לפני שנים רבות, או עברו ידיים ונמכרו במחירים הנמוכים מעלות הקמתם, נהנים בשנים האחרונות משגשוג יחסי, שמאפשר להם להדביק את הפיגור שנוצר ברוב שנות העשור הקודם בהשקעות לצורך חידוש ושיפוצים. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77727

אולי יעניין אתכם גם

  • לובלין: היכרות קצרה עם "השער למזרח", פוליןלובלין: היכרות קצרה עם "השער למזרח", פולין
  • בגלל ההתחממות הגלובלית המוני תיירים יחמיצו את פריחת הדובדבן ביפןבגלל ההתחממות הגלובלית המוני תיירים יחמיצו את פריחת הדובדבן ביפן
  • אתר נופש ריזורט – בית לוילות יוקרתיותאתר נופש ריזורט – בית לוילות יוקרתיות
  • "תדמית ישראל, מונעת מתיירים להגיע לישראל""תדמית ישראל, מונעת מתיירים להגיע לישראל"
  • יונייטד איירליינס: מיליון מיילים ל- Make-A-Wishיונייטד איירליינס: מיליון מיילים ל- Make-A-Wish
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version