IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » סוף לרומן בין לופטהנזה לטורקיש איירליינס

סוף לרומן בין לופטהנזה לטורקיש איירליינס

עוזי בכר 8 באוקטובר 2015 0:00

הסכמי קוד שר בין חברות תעופה באותה ברית תעופה מהווים יתרון או חיסרון ? הרומן שנראה בתחילת הדרך מבטיח בין קבוצת לופטהנזה לטורקיש איירליינס עלה על שרטון. טורקיש מגיבה רשמית באתר האינטרנט

סוף לרומן בין לופטהנזה לטורקיש איירליינס 221220rad2CA12@star_alliance_0-1

"חתול שחור" עבר בין 2 החברות בברית התעופה סטאר אלייאנס, לופטהנזה וטורקיש איירליינס לאחר שקבוצת לופטהנזה הודיעה על כוונתה לסיים את הסכם הקוד שר עם חברת התעופה הטורקית בחודש מרס 2014 מחוסר כדאיות מסחרית.

 

גורמי ענף התעופה באירופה טוענים שהקשר בין שתי חברות התעופה הפך "למלחמת עולם" מהרגע בו ראש ממשלת טורקיה, טאיפ ארדואן, פנה לקנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בדרישה לאחד את שתי חברות התעופה האירופאיות.

 

כידוע, חברת התעופה טורקיש איירליינס גדלה בקצב מהיר, נמל התעופה באיסטנבול פועל 24 שעות ביממה והיא זוכה לתמיכה כספית ממשלת טורקיה, תנאים שלא קיימים בקבוצת לופטהנזה.

 

קבוצת לופטהנזה רואה בה מתחרה הנוגסת במספר רב של יעדים ונוסעים. גורמים יודעי דבר מוסרים שבהנהלת קבוצת לופטהנזה, טורקיש איירליינס נתפסת כמתחרה קשה אף יותר מחברות התעופה של המפרץ הפרסי, אימריטס ואיתיחאד, שגדלות בקצב המהיר בעולם ומשקיעות במרץ רב כספים בקניית מניות בחברות תעופה ברחבי אירופה בפרט ובעולם בכלל.

 

חברת התעופה, טורקיש איירליינס מפרסמת בתגובה את הידיעה:" חברת התעופה טורקיש איירליינס ממשיכה לגדול ומעניקה שירות איכותי יחד עם קווי תעופה ענפים. כל זאת, בכללי תחרות הוגנים ברחבי העולם."

 

"טורקיש איירליינס מעניקה שירותים גם לכל הנוסעים בחברות התעופה החברות בברית התעופה סטאר אלייאנס כחלק מחברותה בברית וטיסות קוד שר ונקודות הנוסע המתמיד הן חלק מזה".

 

" לא נסכים להחלטה החד צדדית שנלקחה מצידה של קבוצת לופטהנזה ומקווים שהיא תשקול שוב את הנושא ותשנה את עמדתה".

 

האם בריתות התעופה, שכל כך חסרות לחברות התעופה הישראליות בדרך לגדילתן והתפתחותן עוברות תהליך של משבר בשוק תעופה עולמי כה תחרותי ואגרסיבי שיתרון הופך במהרה לחיסרון ? הזמן יגיד את שלו. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76619

אולי יעניין אתכם גם

  • רשת מלונות מריוט שוברת שיא היסטורירשת מלונות מריוט שוברת שיא היסטורי
  • מהמטבח לקוקפיט: טייסים וטייסי משנה באמת אוכלים ארוחות שונות?מהמטבח לקוקפיט: טייסים וטייסי משנה באמת אוכלים ארוחות שונות?
  • חברת שכר חדשה הושקה בתאילנדחברת שכר חדשה הושקה בתאילנד
  • מלון רנומה: הכי רחוק מבר 51מלון רנומה: הכי רחוק מבר 51
  • מאסטרקארד וכאל במשותף בכרטיס FLY CARD של אל עלמאסטרקארד וכאל במשותף בכרטיס FLY CARD של אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס