IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נתב"ג: מעברים מהירים באמצעות "גייט פס"

נתב"ג: מעברים מהירים באמצעות "גייט פס"

דפנה וייס 30 באוגוסט 2015 0:00

עמדות מעבר עצמיים הותקנו בביקורת הגבולות בנתב"ג לשירות הנוסעים. השערים החכמים  הם שירות נוסף החוסך  זמן יקר בשדה התעופה ומאפשר לנוסעים מעבר לאחר בקורת  הגבולות  ל"דיוטי פרי" והם מותקנים ביציאה ובכניסה לישראל

נתב"ג: מעברים מהירים באמצעות "גייט פס" no_imge-2199

נוסעים העוברים  את בקורת הגבולות הן בעמדת הבקרית והן בעמדות הבידוק הביומטרי יוכלו לעבור מעתה עם ספח  מעבר  עליו  טבוע ברקוד   בשערים חכמים אשר נפתחים למעבר לאחר קריאת ברקוד. מדובר בשערי מעבר  חכמים בשירות עצמי  שנכנסו לשימוש.  הספח  המונפק לנוסע הינו חד פעמי ואינו ניתן להעברה .

 

את ספח הברקוד מקבלים הנוסעים בדלפק או בקיוסקים הביומטריים ועם כרטיס זה ניתן לעבור הלאה.

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין כי : "רשות שדות התעופה מאמצת  טכנולוגיות למיכון הליך  הנוסע היוצא  ושיפור חווית הטיסה עבור הנוסעים  בנמל התעופה בן גוריון כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם. בכוונתנו  להאיץ  את המיכון הטכנולוגי של טרמינל 3 ולאפשר לנוסעים הליך ממוחשב  עצמאי מהכניסה לטרמינל ועד לשער העלייה למטוס, בתהליכים  טכנולוגיים ובשירות עצמי". עוד ציין זכאי "בכוונת הרשות למקסם את הטכנולוגיות הקיימות היום בשוק התעופה לתהליכים מהירים ויעילים  שיועמדו לרשות  הנוסעים היוצאים מנמל תעופה בן גוריון".

 

נוסע שעובר היום בנתב"ג את הליך הצ'ק אין באינטרנט או בקיוסקים יכול לעבור בהליך מיכון אוטומטי ממש עד לשער העלייה למטוס כל הדרך .

 

לאור מגמת הגידול בתעופה צפויים לעבור בנתב"ג  בתעופה הבינלאומית והפנים ארצית מעל 14 מיליון נוסעים  בנמל התעופה בן גוריון  כאשר  בשנה הבאה יכנס נתב"ג לקטגוריה של נמלי תעופה גדולים  בהם עוברים  מעל 15 מיליון נוסעים בשנה.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76786

אולי יעניין אתכם גם

  • גוליבר: " גידול של כ-400% בהזמנות דרך הסלולאר"גוליבר: " גידול של כ-400% בהזמנות דרך הסלולאר"
  • משרד התיירות של הפיליפינים מציע את מחוז ביקול כיעד חדש לישראליםמשרד התיירות של הפיליפינים מציע את מחוז ביקול כיעד חדש לישראלים
  • כ-200 עובדים זרים ממלאווי הגיעו לעבוד בענף החקלאותכ-200 עובדים זרים ממלאווי הגיעו לעבוד בענף החקלאות
  • אבל כבד במשפחת חודורוב: תמיר חודורוב הלך לעולמואבל כבד במשפחת חודורוב: תמיר חודורוב הלך לעולמו
  • דלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיהדלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס