IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » לופטהנזה חנכה דלפקי צ?ק אין למשפחות עם ילדים

לופטהנזה חנכה דלפקי צ?ק אין למשפחות עם ילדים

עוזי בכר 16 ביולי 2013 0:00
לופטהנזה חנכה דלפקי צ?ק אין למשפחות עם ילדים no_imge-3155

לרגל חופשת הקיץ חנכה חברת התעופה לופטהנזה, בטרמינל 2 של נמל התעופה מינכן, דלפק צ'ק אין מיוחד עבור משפחות עם ילדים.,הילדים יקבלו כרטיס עלייה למטוס גם עבור "החבר הטוב ביותר" טדי או כל צעצוע אחר שילווה אותם במהלך הטיסה.

 

המטרה להעניק חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת לקטנטנים כבר בהגיעם לנמל התעופה. לשם כך הציבו בדלפקים המשפחתיים הדום עליו יכולים הילדים לטפס כדי לצפות בהליך הצ'ק אין ולקבלת כרטיס העלייה למטוס מיוחד עבורם ועבור חברם טדי.

 

"לופטהנזה רוצה שילדים ומשפחות ירגישו בבית ולכן פתחנו עבורם במינכן את הדלפק החדש", אמר Thomas Kl?hr, מנהל הכספים בנמל התעופה של מינכן. הדלפק יישאר באופן קבוע בנמלי התעופה של פרנקפורט ומינכן גם בתום חופשת הקיץ.  

 

את הדלפק החדש והקשת הניצבת לפניו ניתן לזהות גם ממרחק רב. חוברת שכותרתה "מדריך למשפחה" זמין בדלפקי המשפחות ומכיל מידע על מיקום אזורי המשחקים בנמל התעופה,אזורי החלפת טיטולים לקטנטנים, מסעדות עם תפריט מיוחד עבור ילדים ושוברים עם הנחות לקניית מוצרים שונים עבור המשפחה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=80920

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת הטרוול-טק ג'ינג'ר גייסה 1.3 מיליון דולרחברת הטרוול-טק ג'ינג'ר גייסה 1.3 מיליון דולר
  • המלונאות והחדשנות הטכנולוגית בתיירות בשני כנסים מסקרניםהמלונאות והחדשנות הטכנולוגית בתיירות בשני כנסים מסקרנים
  • טכנולוגיה חדשה לישראיירטכנולוגיה חדשה לישראייר
  • מחדשים את חגיגות חג המולד בגליל המערבימחדשים את חגיגות חג המולד בגליל המערבי
  • מארגני התיירות: לעבור משיווק לניהול חווית התייר בזמן שהותו בישראלמארגני התיירות: לעבור משיווק לניהול חווית התייר בזמן שהותו בישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס