IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » כרטיס עלייה למטוס "חכם" בסטנסטד לונדון

כרטיס עלייה למטוס "חכם" בסטנסטד לונדון

דפנה וייס 11 בינואר 2015 0:00

החל מ-22 באפריל נוסעים הטסים מנמל התעופה סטנסטד לונדון נהנים משירות חדש הקרוי "Smart Access"  המאפשר לסרוק כרטיס עלייה למטוס במערכת אלקטרונית, תחליף לבדיקה הידנית שיושמה בעבר

כרטיס עלייה למטוס "חכם" בסטנסטד לונדון no_imge-2596

נוסעים הטסים מנמל התעופה הלונדוני סטנסטד נחשפים כעת לחידוש טכנולוגי לפני הכניסה לאזור הבידוק הביטחוני ,כחלק משיפור השירות בנמל התעופה.
 
החל מ-22 באפריל הונהג בנמל התעופה סטנסטד, שירות עצמי הקרוי "כניסה חכמה" שהחליף את הבדיקה הידנית של כרטיס העלייה למטוס ומזכיר מאוד את הכרטיסים הפועלים בכניסה לרכבת התחתית של לונדון "TUBE" המאפשר לקרוא ולוודא ע"י סריקה האם הנוסע הספציפי טס בתאריך המצוין.
 
נמל התעופה השקיע 1.2 מיליון פאונד במערכת החדישה שתוכננה ויוצרה ע"י  MacDonald Humfrey המתמחה במערכות נמלי תעופה.
 
ניל בינקס, מנהל נמל התעופה סטנסטד:"כניסתה של המערכת החדשה יאפשר לנוסעים להגיע במהירות לאולם היציאה ויעניקו חווית טיסה שונה ממה שהייתה נהוגה עד כה. נמל התעופה סטנסטד נחשב לאחד מנמלי התעופה היעילים והנוחים אבל נעשים מאמצים לשדרג אותו עוד יותר עבור נוחות קהל הנוסעים".
 
כניסה ייעודית לנכים בכיסא גלגלים ונוסעים בעלי ניידות מוגבלת זמינה ואילו עגלות ילדים יעברו דרך השערים הרחבים הקיימים בכל נקודות הכניסה. צוות נמל התעופה יעמוד לשירות הנוסעים הנזקקים לעזרה.
 
פרטים נוספים באתר האינטרנט של נמל התעופה  stanstedairport.com

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77940

אולי יעניין אתכם גם

  • רשת מלונות דן נדרשת להמציא מסמכים לרשויות המע"מרשת מלונות דן נדרשת להמציא מסמכים לרשויות המע"מ
  • אל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעותאל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעות
  • שיא מטיילים בשבת האחרונה שלפני חג סוכות ושמחת תורהשיא מטיילים בשבת האחרונה שלפני חג סוכות ושמחת תורה
  • EL AL WiFi – שירות האינטרנט האלחוטי הושק במטוסי אל עלEL AL WiFi – שירות האינטרנט האלחוטי הושק במטוסי אל על
  • אלכס כרוז, מנכ"ל ויו"ר בריטיש איירווייס מבקר בישראל לרגל 85 שנות פעילותאלכס כרוז, מנכ"ל ויו"ר בריטיש איירווייס מבקר בישראל לרגל 85 שנות פעילות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס