דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ירידה בכניסות תיירים בספטמבר 2013

ירידה בכניסות תיירים בספטמבר 2013

עוזי בכר 30 ביולי 2015 0:00

בהשפעת החגים והמתיחות הביטחונית בסוריה ובמצרים , ירידה בכניסות התיירים בספטמבר, בו נרשמו  212 אלף כניסות תיירים, ירידה של 10% בהשוואה לספטמבר 2012 , 8% בהשוואה ל-2011 ו-3% יותר מ-2010

ירידה בכניסות תיירים בספטמבר 2013 no_imge-2271

בחודש ספטמבר 2013 נרשמו 255 אלף כניסות של מבקרים, נמוך ב- 16% בהשוואה לספטמבר 2012, נמוך גם בהשוואה לספטמבר בשנים 2010-2011, (ב- 10% ו-5% בהתאמה). מתוך כניסות אלה, 212 אלף היו כניסות של תיירים, נמוך ב-10% בהשוואה לספטמבר 2012, 8% פחות מספטמבר 2011, ו- 3% יותר מספטמבר 2010 .

 

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "ישראל מוסיפה להיות אחד היעדים הבטוחים ביותר לתיירות. במקביל לעידוד התיירות הבינ"ל ולריכוז מאמץ לטובת הורדת מחירי הנופש באמצעות השקעה בבניית חדרי אירוח ופיתוח אתרי קמפינג, משרד התיירות פועל נמרצות לעידוד ולחיזוק תיירות כחול לבן".

 

נתוני כניסות תיירים לישראל מושפעים משינויים עונתיים ושינויים בתאריכי החגים, ועל כן יש לנתחם על סמך נתונים ללא גורמים אלה. הירידה בחודש ספטמבר 2013 נובעת ממספר סיבות: הירידה בשיעור 90% בתיירות היומית הנכנסת דרך הגבולות היבשתיים (בגלל חוסר היציבות במצרים). כמו כן השנה חלו כל חגי תשרי בחודש ספטמבר, לעומת ספטמבר 2012 שכלל רק את ראש השנה ויום כיפור. כידוע, חגי ישראל אינם משפיעים לטובה על התיירות הנכנסת עקב עליות מחירים ותפוסות גבוהות של המלונות על ידי ישראלים. עוד ניתן ליחס את הירידה לכך שבהעדר תקציב מדינה במשך 8 חודשים השנה, פעילות השיווק של המשרד בחו"ל הייתה מוגבלת.

 

דרך האוויר נרשמו 192 אלף כניסות – נמוך ב- 8% מספטמבר 2012, 20 אלף כניסות תיירים היו דרך היבשה – 29% פחות מספטמבר 2012, 18 אלף כניסות היו דרך

תחנות הגבול עם ירדן – ירידה של 14%, ו- 2,300 כניסות נרשמו מטאבה לאילת, 70% פחות מספטמבר 2012.

 

43 אלף כניסות היו של ביקורי יום – 38% פחות מספטמבר 2012. מתוך ביקורים יום אלה, 22 אלף היו ביקורים של נוסעים באניות שייט – ירידה של 31% בהשוואה לספטמבר 2012. 2,400 כניסות היו דרך הגבולות היבשתיים – 90% פחות מספטמבר 2012, וכ-18 אלף כניסות נרשמו דרך האוויר – עליה של 49% בהשוואה לספטמבר 2012.

 

ינואר-ספטמבר 2013

מתחילת השנה עד סוף ספטמבר 2013, נרשמו כ- 2.6 מיליון כניסות של תיירים ומבקרי יום – 2% פחות מהתקופה המקבילה ב- 2012, גבוה ב-5% בהשוואה ל- 2011, וגבוה ב-4% בהשוואה ל-2010. מתוך כניסות אלה 2.1 מיליון היו כניסות של תיירים – 2% פחות מ- 2012, 2% יותר מ-2011, וגבוה ב- 5% בהשוואה ל- 2010. דרך האוויר נרשמו 1.9 מיליון כניסות – ירידה של 1% בהשוואה ל- 2012.

 

444 אלף כניסות היו של מבקרי יום, דומה לתקופה מקבילה ב-2012. מתוכן 178 אלף כניסות של ביקורים באניות שייט, עליה של 15% בהשוואה ל- 2012. 155 אלף כניסות של מבקרים היו דרך היבשה (27% פחות מ- 2012), 111 אלף כניסות מבקרים היו דרך האוויר (עליה של 41%).

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76989

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר צ'יינה תרכוש 60 מטוסי בואינג 737אייר צ'יינה תרכוש 60 מטוסי בואינג 737
  • תנועת הנוסעים בקבוצת איירופלוט ממשיכה לצמוחתנועת הנוסעים בקבוצת איירופלוט ממשיכה לצמוח
  • אתר Cruise Critic בחר את אוניות השייט המובילות לשנת 2014אתר Cruise Critic בחר את אוניות השייט המובילות לשנת 2014
  • הנוסעים העתידייםהנוסעים העתידיים
  • קובה: "היעד החם"קובה: "היעד החם"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version