דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ינואר 2013: ירידה של 6% בכניסות מבקרים

ינואר 2013: ירידה של 6% בכניסות מבקרים

דפנה וייס 28 באוקטובר 2014 0:00

מנתוני הלמ"ס שמתפרסמים עולה, ירידה של 6% בכניסות מבקרים בחודש ינואר 2013  ועליה של 58% בביקורי יום של אניות שייט. הערכה היא כי עמוד ענן וההתדרדרות הגיאופוליטית בסוריה ובמצרים נותנים אותותיהם

ינואר 2013: ירידה של 6% בכניסות מבקרים 191120radB58BA@JAFFA_2-1

 מנתוני הלמ"ס שמתפרסמים היום עולה כי בחודש ינואר 2013 נרשמו 217 אלף כניסות של מבקרים, ירידה של 6% לעומת ינואר 2012, אז באו 231 אלף מבקרים. מספר זה נמוך ב-13% מינואר 2011, אך גבוה ב- 2% מינואר 2010. מתוך כניסות אלה, 168 אלף היו כניסות של תיירים, ירידה של 11% לעומת ינואר 2012 ו-2011, אך עליה של 2% בהשוואה לינואר 2010.

 

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "נראה שהשפעות מבצע עמוד ענן, וההתדרדרות הגיאופוליטית באזור נותנים אותותיהם בתיירות הנכנסת. בעקבות זאת, שנת 2013 נפתחת בפעילות אינטנסיבית של המשרד למימוש הפוטנציאל התיירותי של ישראל בפעילות מואצת ליישום מסקנות הועדה להוזלת מחירי הנופש, דירוג בתי המלון ומתן דגש על שיפור ההכשרה המקצועית בתעשייה".

 

על אף המגמה הכללית של ירידה, מן הנתונים עולה כי בביקורי היום חלה עלייה: 49 אלף כניסות בינואר היו של ביקורי יום, עליה של 18% בהשוואה לינואר שנה שעברה. מתוך ביקורים אלה, 22 אלף היו ביקורים של נוסעים באניות שייט, עליה של 58% בהשוואה לינואר 2012. 25 אלף כניסות היו דרך הגבולות היבשתיים, ירידה של 3% לעומת ינואר 2012, וכ- 2,600 כניסות נרשמו דרך האוויר, עליה של 13% בהשוואה לינואר 2012.

 

נוכח מבצע עמוד ענן שהתקיים בחודש נובמבר 2012, וכן נוכח האירועים בסוריה ובמצרים והמצב הגיאופוליטי הרעוע באזור, פועל משרד התיירות לחיזוק תדמיתה של ישראל כיעד בטוח, נגיש ואטרקטיבי לתיירות. מחר (ג') יקיים מנהל השיווק של המשרד יום עיון לגורמים בתעשיית התיירות המקומית בו יוצגו מסקנות מחקרי שוק שערך המשרד בבריטניה, בברזיל ובשלושה מוקדים שונים בארה"ב (ניו יורק, דרום פלורידה ולוס אנג'לס). המחקרים נעשו כדי לרכז את מאמצי השיווק של ישראל בעולם בהתאם לצרכים של השווקים השונים, וכדי למקסם את האפקטיביות של הוצאת המשאבים. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78355

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר סרביה משיקה טיסה לניו יורקאייר סרביה משיקה טיסה לניו יורק
  • אל על מאריכה את תוקף הטבות למשרתים בסדיר ובמילואיםאל על מאריכה את תוקף הטבות למשרתים בסדיר ובמילואים
  • סיוע רפואי יועבר מישראל להודו בעקבות משבר הקורונהסיוע רפואי יועבר מישראל להודו בעקבות משבר הקורונה
  • דלתא איירליינס תומכת בקהילה הגאהדלתא איירליינס תומכת בקהילה הגאה
  • לשכת מארגני התיירות: החלטת רשות המיסים אינה סבירהלשכת מארגני התיירות: החלטת רשות המיסים אינה סבירה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version