IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » הקמבאק של ראיינאייר

הקמבאק של ראיינאייר

עוזי בכר 28 בדצמבר 2015 0:00

לאחר למעלה מעשור חברת הלאו קוסט, ראיינאייר, חוזרת להפצת טיסותיה באמצעות מערכת הפצה גלובלית – GDS ,לאחר שחתמה על הסכם תוכן עם טרוולפורט. ראיינאייר תטיס השנה יותר מ-81.5 מיליון נוסעים

הקמבאק של ראיינאייר 061120rad80AC0@bbshutterstock_32357686_4-1

לאחר למעלה מעשור חברת ראיינאייר משנה כיוון. חברת הלאו וטרוולפורט חתמו על הסכם שיאפשר לסוכני הנסיעות להזמין טיסות ראיינאייר באמצעות מערכת ההפצה הגלובלית- GDS של טרוולפורט.

 

רייאנאייר מפעילה ציי מטוסים המונה למעלה מ-400 מטוסים, תטיס השנה יותר מ 81.5 מליון נוסעים בין 186 שדות תעופה בשלושים מדינות באירופה – רשת היעדים הגדולה באירופה.

על פי ההסכם המחירים של רייאנאייר, כמו גם שורה ארוכה של שירותים נלווים, ייוצגו לסוכנים משתמשי טרוולפורט בהדרגה החל מ- 19 במרץ.

 

החלטתה של רייאנאייר לחתום על הסכם עם טרוולפורט באה בעקבות השקת פלטפורמת השיווק של טרוולפורט (Travelport Merchandising Platform™) בשנה שעברה ובמיוחד הודות למרכיב האגרגציה (aggregated shopping) בקו מוצרים זה המיועד לחברות הלאו קוסט – טכנולוגייה ייחודית לטרוולפורט מאפשרת לחברות הלאו קוסט לספק את התוכן שלהן באמצעות ממשק API ולא בשיטות התיוק המוקבלות על חברות התעופה המסורתיות  אך המשתמש מציג, משווה ומזמין טיסות ושירותים נלווים שלהן באופן זהה כפי שהוא נוהג כעת.

 

במקביל, תפעלנה רייאנאייר וטוולפורט ליישום  " מיתוג ותוכן עשיר" (Rich Content and Branding) – פתרון זה מאפשר לחברת התעופה לשלוט באופן הוויזואלי בו מוצגים הטיסות והשירותים הנלווים על המסך של סוכן הנסיעות כך שידמו ככל האפשר לתצוגה הויזואלית באתר החברה עצמה.

 

בראיינאייר רואים בהסכם התפתחות משמעותית. לדבריהם יותר מ- 22 אחוז מ- 81.5 מיליון הנוסעים הצפויים השנה יטוסו למטרת עסקים. הם צופים גידול בפלח זה הודות להסכם שיצור חשיפה גדולה יותר של המוצר שלהם למחלקות עסקיות ולחברות ניהול נסיעות עסקים שיוכלו לחסוך כך מיליוני יורו.

 

בטרוולפורט רואים בבחירה של רייאנאייר הכרה בערך המיוחד שיש בכוחה של טרוולפורט להעניק  לחברות הלואו קוסט באמצעות קו המוצרים המוביל בתעשייה ומצפים ששיתוף הפעולה הבלעדי יוביל להזדמנויות חדשות.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76031

אולי יעניין אתכם גם

  • אתיחאד איירווייס: טיסה יומית אמסטרדם – אבו דאביאתיחאד איירווייס: טיסה יומית אמסטרדם – אבו דאבי
  • בואינג רושמת 8 הזמנות נוספות של מטוסי בואינג 777בואינג רושמת 8 הזמנות נוספות של מטוסי בואינג 777
  • עוד עסקת ענק לרשת פתאל באירופהעוד עסקת ענק לרשת פתאל באירופה
  • אל על מרחיבה את מושבי הפרימיום בכל מטוסי הדרימליינראל על מרחיבה את מושבי הפרימיום בכל מטוסי הדרימליינר
  • "טור אילת" יוצא לדרך ומזמין את רוכבי הכביש לחוויה אתגרית בנוף המדברי"טור אילת" יוצא לדרך ומזמין את רוכבי הכביש לחוויה אתגרית בנוף המדברי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס