דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ההתנהגות הפרועה של נוסעים בטיסות הולכת ומחריפה

ההתנהגות הפרועה של נוסעים בטיסות הולכת ומחריפה

עוזי בכר 1 בינואר 2019 20:14

סקר של Which? העלה כי אחד מכל 10 נוסעים חווה טיסה עם נוסעים שיכורים ואלימים

ההתנהגות הפרועה של נוסעים בטיסות הולכת ומחריפה התנהגות פרועה של שיכורים ואלימות מסוגים שונים הפכה לנפוצה ביותר בטיסות. צילום Depositphotos

כמעט אחד מכל שישה נוסעי חברת התעופה Ryanair  היו על טיסה עם נוסע שגרם להפרעה בטיסה בשנה האחרונה. כך על פי סקר נסיעות חדש של מגזין הצרכנות הבריטי Which?.

חברת הלואו-קוסט האירית מובילה את דירוג ה"בושה בשמים", כאשר תאגיד תומאס קוק ניצב במקום השני (15%) ו-TUI במקום השלישי (14%). איזי ג'ט מדורגת רביעית (13%).

בסך הכל, אחד מכל עשרה נוסעים דיווח כי חווה טיסה שבה נוסעים צעקו, השתכרו, התעללו מילולית או נהגו בהתנהגות פוגענית אחרת.

Which? שמע מפי אחד הנוסעים שבדרכו לחופשה, נוסע בטיסה שלו רותק לרצפת המטוס על ידי שוטר שהיה בחופשה, לאחר שהשתולל מכיון שסירבו להגיש לו עוד אלכוהול אחרי שכבר הוריד ארבע וודקות.

נוסע אחר סיפר על טיסה מניוקאסל לאליקנטה, שם ניסתה חבורת שיכורים להצית את אחד המושבים.

התוצאות מעוררות חששות לגבי האופן שבו חברות תעופה מנהלות את ההיתקלויות עם הנוסעים המטרידים, במיוחד אלה שיכורים. הסוקרים קיבלו תלונות רבות של נוסעים על כך שהצוות ממשיך להגיש אלכוהול בטיסה למי שברור שהוא כבר שיכור כלוט.

ריינאייר. במטוסים שלה יש את מירב ההפרעות. אולי כי הדיילים מתוגמלים על מכירת אלכוהול? צילום Ryanair

מספר ההפרעות בטיסה יותר מהוכפל

על פי רשות התעופה האזרחית בבריטניה, נמנו בממוצע 186 הפרעות של נוסעים בטיסות בשנה בין 2012 ל-2016. בשנת 2017 קפץ המספר ל-417 וחברות התעופה הפנימו שמדובר בבעייה. הרשות אף קראה להעמיד לדין נוסעים המפרים את החוק במטוס.

עם זאת, כמה מחברות התעופה לא ממהרות להתמודד עם הבעיה אלא להיפך, לעתים קרובות הן מתמרצות את הצוות למכור מגוון של מוצרים בטיסה באמצעות תשלום עמלה לדיילים על המכירות.

מסקנת הסוקר היא שאנשים צריכים להיות מסוגלים לעלות על טיסה בלי לחשוש שהיא תהפוך לסיוט על ידי נוסעים שהגזימו בשתייה. כמו כן על חברות התעופה לקחת אחריות ולהפנים שהגשת כוסות ג'ין עם טוניק לנוסעים ללא הגבלה אינה הדרך הנכונה לעשות זאת.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=91334

אולי יעניין אתכם גם

  • ריינאייר מתכננת לחדש טיסותיה לפולין, אבל לא ממהרת להחזיר כספיםריינאייר מתכננת לחדש טיסותיה לפולין, אבל לא ממהרת להחזיר כספים
  • איזי ג'ט וריינאייר הושפעו מהמוקשים הכלכליים בשוקאיזי ג'ט וריינאייר הושפעו מהמוקשים הכלכליים בשוק
  • חברות הלואו-קוסט: מי הפחות גרועה?חברות הלואו-קוסט: מי הפחות גרועה?
  • או'לירי: נכפיל את מספר הקווים והנוסעים לירדן בשנה הבאהאו'לירי: נכפיל את מספר הקווים והנוסעים לירדן בשנה הבאה
  • מגמת הטיסה בטרולי בלבד אחראית להצפה של פסולת פלסטיקמגמת הטיסה בטרולי בלבד אחראית להצפה של פסולת פלסטיק
תגיות:
ריינאייר איזי ג'ט TUI Which? שיכורים תומס קוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version