IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בית המשפט דן בעתירות נגד רת"א ורש"ת

בית המשפט דן בעתירות נגד רת"א ורש"ת

דפנה וייס 18 בפברואר 2016 0:00

בית המשפט המחוזי בראשות השופט יעקב שיינמן, דן אמש בעתירות שהוגשו נגד רת"א ורש"ת והחליט לקבוע דיון המשך לתאריך 23.9.2014, ועד למועד זה יופעל מסלול 21 בהתאם לתמ"א ולהחלטת מנהל רת"א  

בית המשפט דן בעתירות נגד רת"א ורש"ת no_imge-1832

תושבי בארות יצחק, מזור והמועצה האזורית חבל מודיעין עתרו לבית המשפט בבקשה להורות על ביטול החלטת מנהל רשות התעופה האזרחית (רת"א) באשר לתבנית התפעול המבצעי לאחר סיום פרויקט שדרוג המסלולים בנתב"ג, הכוללת נחיתת מטוסים על המסלול הצפוני (מסלול 21)  בנתב"ג.

 

בתגובה הצטרפו ישובים נוספים לעתירה ובכללם עיריות ראש העין כפר סבא וכפר קאסם, המועצות המקומיות אורנית, ג'לג'וליה וכפר ברא ומועצות אזוריות שומרון ודרום השרון.

 

מנגד, הוגשה עתירתן של עיריות תל אביב ואור יהודה ובקשתה של עיריית מודיעין-מכבים-רעות הקוראות לפיזור נטל הרעש באופן מאוזן ביניהן ובין הישובים הצפוניים.

 

בדיון הובהרה התמונה לפיה כל הישובים מבקשים חסינות מפני רעש מטוסים על ידי הסטת נתיבי הטיסה אל שמי הישובים הסמוכים.

 

בדיון בו נכחו נציגי העותרים, נטען כי החלטות מנהל רת"א התקבלו ללא סמכות ובחריגה מהוראות תמ"א 2/4.

 

רת"א ורש"ת טענו כי החלטת מנהל רת"א התקבלה מכח סמכות הנתונה לו בחוק הטיס וכי ההחלטה תואמת באופן מלא את הוראות תכנית המתאר לנתב"ג.

 

לאחר ששמע בית המשפט את הצדדים, החליט בשלב זה לקבוע דיון המשך לתאריך 23.9.2014, ועד למועד זה יופעל מסלול 21 בהתאם לתמ"א ולהחלטת מנהל רת"א.

 

שדרוג מערך המסלולים בנתב"ג והפעלת מסלול 21 לנחיתות מצפון נועדו בראש ובראשונה להגברת בטיחות הטיסה, תוך הפרדה מלאה בין מטוסים ממריאים לנוחתים. בנוסף, הפעלת מסלול זה מאפשרת  הגדלת קיבולת המטוסים בנתב"ג תוך  חלוקת רעש מאוזנת יותר בין יישובי הסביבה.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75577

אולי יעניין אתכם גם

  • קוסימה ווטקינס מונתה למנהלת קתאי פסיפיק בישראלקוסימה ווטקינס מונתה למנהלת קתאי פסיפיק בישראל
  • בואינג מחדשת את ייצור מטוסי ה-787 בדרום קרולינהבואינג מחדשת את ייצור מטוסי ה-787 בדרום קרולינה
  • ״מועצת תמר ואזור ים המלח מהווים יעד תיירותי מרכזי במדינת ישראל"״מועצת תמר ואזור ים המלח מהווים יעד תיירותי מרכזי במדינת ישראל"
  • קווי חופשה תרכוש 33% ממניות חברת TUS Airwaysקווי חופשה תרכוש 33% ממניות חברת TUS Airways
  • שר התחבורה ישראל כץ "רפורמטור"שר התחבורה ישראל כץ "רפורמטור"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס