IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ביקור ההנהלה הבכירה של אמדאוס העולמית בישראל

ביקור ההנהלה הבכירה של אמדאוס העולמית בישראל

עוזי בכר 14 במרץ 2015 0:00

בתחילת החודש בקרו בישראל נציגי הנהלת אמדאוס העולמית כדי להתרשם וללמוד את השוק הישראלי ופעילות החברה בישראל.האורחים התרשמו ומנסים כעת ליישם מספר רעיונות שפותחו בארץ לשאר המדינות ברחבי העולם

ביקור ההנהלה הבכירה של אמדאוס העולמית בישראל 110720radC60F6@wifi_0-1

בתחילת החודש הגיעה לישראל נציגות נכבדה של הנהלת אמדאוס העולמית וביניהם:

 

Petra Euler – VP Northern, Eastern, Central & Southern Europe

Lutz Vorneweg- Director Central, Eastern & Southern Europe

Jens De Veer Regional Head Human Resource

Dave Allen Senior Manager NECSE Commercial Management

 

האורחים הגיעו כדי להתרשם וללמוד את השוק המקומי ופעילות החברה בישראל ומאוד התרשמו מסניף אמדאוס ישראל ומרמת היצירתיות הגבוהה הקיימת בו.

 

מספר פתרונות המיושמים בהצלחה בשוק הישראלי יתורגמו וינוסו גם בארצות אחרות ברחבי העולם.

 

במסגרת הביקור נערך כנס במלון קרלטון ת"א ובו הוצגו בפני הנהלת אמדאוס מגוון מוצרים ופיתוחים הנעשים ע"י מחלקת הפיתוח של אמדאוס ישראל, תוך חשיבה מעמיקה והתאמה לצורכי השוק המקומי ולטובת הלקוח, הסוכן והספק: לדוגמא, מועדון Amadeus First אשר פותח בישראל בשנת 2004, מערכת ה – ALP, ועוד.

 

סמנכ"לית ה-NECSE  הגברת, פטרה אולר , התרשמה במיוחד מהפיתוחים בישראל ורואה בזאת  בשורה לשאר סניפי אמדאוס בעולם.

 

במסגרת השהות בארץ ההנהלה נפגשה עם פרופ' עמוס אלעד סגן נשיא אוניברסיטת ת"א כדי לבנות תוכנית שיתופית בין אמדאוס גרמניה לסטודנטים לתואר ראשון ושני מהאוניברסיטה, כמו כן, באמדאוס העולמית בוחנים את האופציה להשקיע בתחום ההייטק בישראל.

 

לאור הביקור הפורה הבינו אנשי ההנהלה את חשיבות זיהוי הצרכים והדרישות של הלקוחות והמענה הטכנולוגי להצלחה בשוק ומיקוד הלקוח.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77613

אולי יעניין אתכם גם

  • וויז אייר תחזיר ללקוחות נקודותוויז אייר תחזיר ללקוחות נקודות
  • קרניבל קרוז ליינס חוזרת לים התיכוןקרניבל קרוז ליינס חוזרת לים התיכון
  • ישראייר מתגברת את הטיסות בעקבות ביטולי חברות זרותישראייר מתגברת את הטיסות בעקבות ביטולי חברות זרות
  • אלי לנקרי: "אל תתנו לשדה החדיש והיפה למות"אלי לנקרי: "אל תתנו לשדה החדיש והיפה למות"
  • חברות רבות במשק הצטרפו כבר למחאת הפונדקאותחברות רבות במשק הצטרפו כבר למחאת הפונדקאות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס