IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על: עוד הקלות למחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן

אל על: עוד הקלות למחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן

דפנה וייס 3 במרץ 2020 15:10

תאפשר למחזיקי כרטיסים לשני היעדים עד ל-30.4 לבצע שינויים ללא תשלום דמי שינוי או טיפול

אל על: עוד הקלות למחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן בנגקוק. צילום Depositphotos

החלטות והמלצות משרד הבריאות, אזהרות המסע של משרד החוץ ואיסור כניסה לזרים ממדינות מסוימות שפרסם משרד הפנים, השפיעו על הביקושים לנסיעות לחו"ל. לכך התווספה בשבוע שעבר קריאת משרד הבריאות לשקול נחיצות נסיעות לחו"ל בכלל.

מטוס הדרימליינר ה-11 של אל על הנקרא עכו. צילום יוחאי מוסי

מחברת אל על נמסר היום כי היא אינה יכולה לעמוד מנגד ולהתעלם ממצוקת הלקוחות ולכן החליטה להקל ולהתחשב ככל הניתן בציבור ופרסמה מדיניות מסחרית מקלה המאפשרת למחזיקים בכרטיסי טיסה לאירופה עד 31/3/20 לשנות את מועד טיסתם לרבות החלפת יעד, ללא תשלום דמי שינוי וטיפול עד 31/7/20, זאת בנוסף למבצע מכר המאפשר לרכוש כרטיסי טיסה מסוג "קלאסיק" לאירופה לשנה הקרובה ולשנות או לבטל ההזמנה עד 6 שעות לפני מועד ההמראה, ללא תשלום.

כמו כן תאפשר למחזיקי כרטיסי טיסה לתאילנד ויפן עד לתאריך 30/4/20 (כולל) לשנות את הכרטיס שברשותם למועד יציאה חדש לרבות החלפת יעד עד ה-31/7/20 (כולל) ללא תשלום דמי שינוי או טיפול (בכפוף להפרשי התעריף בכרטיסי הטיסה ככל שיהיו).

"בשל הנסיבות המיוחדות, אנו נאלצים לבצע התאמות מסחריות בחלק מהטיסות שתוכננו תוך שמירה על קשר אווירי בין ישראל והיעדים השונים, לטובת לקוחותינו. אל על מסייעת לנוסעים שטיסותיהם בוטלו ומציעה להם חלופה הממזערת את השינוי ככל הניתן. יחד עם זאת, אנו מתנצלים בפני הלקוחות המושפעים מהשינוי בלוח הטיסות ומקווים, מאוד, כי שינויים אלו יתקבלו בהבנה".

עוד נמסר כי באופן טבעי, מוקד השירות והמכירות של החברה עסוק בימים האחרונים במענה לעשרות אלפי פניות והחברה עושה כל שביכולתה להשיב לכל הפונים ומתנצלת על זמני ההמתנה הארוכים. "תקוותנו, כי עם חלוף המשבר, נהייה לבחירה הראשונה של הישראלים ונעשה הכל כדי שיבחרו בנו, בכל פעם, מחדש."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=104645

אולי יעניין אתכם גם

  • ארקיע: מנהל שדה דב אינו מוסמך להודיע על הפסקת הפעילות בשדהארקיע: מנהל שדה דב אינו מוסמך להודיע על הפסקת הפעילות בשדה
  • W Hotels בדרך לישראלW Hotels בדרך לישראל
  • שר התיירות ונציגי ההתאחדות בביקור בבולגריהשר התיירות ונציגי ההתאחדות בביקור בבולגריה
  • שר התיירות, חיים כץ, הגיע לסיכום תקציבי לשביעות רצונושר התיירות, חיים כץ, הגיע לסיכום תקציבי לשביעות רצונו
  • הנהלת ארקיע חזרה בה מהכוונה לפטר עובדים ותפנה ל"תוכנית הבראה"הנהלת ארקיע חזרה בה מהכוונה לפטר עובדים ותפנה ל"תוכנית הבראה"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס