IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על ברשימת 25 החברות הטובות בעולם: חמישה כוכבי שירות ב-APEX

אל על ברשימת 25 החברות הטובות בעולם: חמישה כוכבי שירות ב-APEX

מערכת האתר 11 בספטמבר 2025 13:13

בפעם החמישית ברציפות זכתה אל על בדירוג חמישה כוכבי שירות של APEX, ולראשונה נכנסה לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם – לצד חברות ענק כמו Singapore Airlines, Lufthansa ו-Qantas

אל על ברשימת 25 החברות הטובות בעולם: חמישה כוכבי שירות ב-APEX סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי, מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה, ומנכ״ל APEX, ג׳ו לידר. צילום אל על

חברת אל על זכתה זו השנה החמישית ברציפות בציון המרבי – חמישה כוכבים – בדירוג היוקרתי של APEX (Airline Passenger Experience Association), ארגון התעופה הבין־לאומי לחוויית נוסעים. הדירוג מבוסס על ניתוח מיליוני משובים של נוסעים ביותר מ־600 חברות תעופה ברחבי העולם, שבחנו את חוויית הטיסה בחמישה פרמטרים עיקריים: שירות צוותי האוויר, מזון ומשקאות, מערכות בידור, נוחות המושבים ושירותי גלישה (Wi-Fi). מתוך מאות החברות שנבדקו, פחות מ־7% בלבד הצליחו להגיע לרמת חמישה כוכבים.

השנה, לראשונה, אל על נכנסה גם לרשימת 25 חברות התעופה המובילות בעולם של APEX – הישג יוצא דופן המציב אותה לצד חברות בינלאומיות מהשורה הראשונה, בהן Singapore Airlines, Cathay Pacific, Qantas, JetBlue ולופטהנזה. הכניסה לרשימה היוקרתית מהווה הבעת אמון עולמית ברמת השירות של אל על ובמאמציה המתמשכים לשדרוג חוויית הנוסעים.

סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי:
״כניסת אל על לראשונה לדירוג היוקרתי ביותר של 25 חברות התעופה המובילות בעולם היא עדות לכך שתחום השירות מצוי בתנופה מתמדת, כחלק ממימוש התוכנית האסטרטגית ארוכת הטווח של החברה. על אף אתגרי המלחמה שבאים לידי ביטוי גם באחוזי תפוסה גבוהים ביחס לעולם, אל על ממשיכה להשתפר לאורך כל הדרך. שירות הוא מסע בלתי נגמר, וצוותי האוויר שלנו, יחד עם כלל אנשי אל על, פועלים להעצים את חוויית הנוסעים ולהעניק להם שירות ברמה בין־לאומית. אנו גאים בהישג ובהכרה של APEX, ורואים בו בסיס להמשך השקעה, חדשנות ושדרוג מתמיד״.

ארגון APEX הוא גוף עולמי ללא מטרות רווח הפועל מעל 40 שנה לשיפור חוויית הנוסעים בענף התעופה, בשיתוף עם IFSA (International Flight Services Association) ו־FTE (Future Travel Experience).

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=179681

אולי יעניין אתכם גם

  • הכי מרגש לחזור הביתה עם אל עלהכי מרגש לחזור הביתה עם אל על
  • אל על ממנה מנכ״ל חדש למועדון הנוסע המתמידאל על ממנה מנכ״ל חדש למועדון הנוסע המתמיד
  • אל על, סיכום רבעון שני 2025: פגיעה מהמלחמה וחזרה לצמיחה בקיץאל על, סיכום רבעון שני 2025: פגיעה מהמלחמה וחזרה לצמיחה בקיץ
  • אל על מחזירה את הקו לאילת – לראשונה לאחר יותר מעשוראל על מחזירה את הקו לאילת – לראשונה לאחר יותר מעשור
  • אל על מגבירה קצב: 15 טיסות שבועיות להית׳רו בחורף הקרובאל על מגבירה קצב: 15 טיסות שבועיות להית׳רו בחורף הקרוב
תגיות:
אל על
« פוסט קודם
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס