דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אייר ברלין – רבעון שלישי רווחי

אייר ברלין – רבעון שלישי רווחי

עוזי בכר 19 ביולי 2014 0:00

הכנסות החברה גדלו ב-1.4% והרווח הנקי זינק ביותר מ-120% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ירידה של 5.4% נרשמה בקיבולת וההון העצמי של אייר ברלין בסוף הרבעון הסתכם ב-186.3 מיליון יורו

אייר ברלין – רבעון שלישי רווחי 171120radF9B71@AIR_BERLIN111_3-1

אייר ברלין, חברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, שיפרה באופן משמעותי את הרווח הנקי שלה לרבעון השלישי בהשוואה לשנה הקודמת. באותו הזמן, קיצצה את העלויות באמצעות תכנית הנקראת "Shape & Size", שתביא לשיפור כלכלי של 230 מיליון יורו השנה.

 

,Hartmut Mehdorn מנכ"ל אייר ברלין: " שיפרנו את התוצאות והצלחנו להגדיל את ההכנסות ולהפחית את העלויות באופן משמעותי. המסע לא הושלם אך אנחנו  במסלול הנכון. המטרה שלנו לחזור לרווחיות בשנה הקרובה".

 

ברבעון השלישי, חברת התעופה אייר ברלין הגדילה את הרווח הנקי ל-66.6 מיליון יורו, גידול של יותר מ-120% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי השתפר ב-4.5% ל- 101.2 מיליון יורו וההכנסות גדלו ב-1.4% לעומת 2011 ל- 1.395 מיליון יורו. נרשמה ירידה בקיבולת של 5.4% והניצולת גדלה ב-0.4 נקודות לרמה של 84.54%. ההון העצמי של החברה בסוף הרבעון השלישי הסתכם ב- 186.3 מיליון יורו.

 

תכנית ההתייעלות הנקראת "Shape & Size", הניבה חסכון של 70 מיליון יורו ושיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת התעופה  Etihad Airways  הכניסה לקופת החברה 50 מיליון יורו.

 

חברותה של אייר ברלין בברית התעופה וואן וורלד הובילו ליתרונות ולהסכמי קוד שר חדשים, כמו לדוגמא עם קבוצת אייר פראנס KLM שתאפשר להרחיב את קהל הלקוחות ברחבי העולם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78872

אולי יעניין אתכם גם

  • צפו בסרטון: סוד ההצלחה של טורקיש איירליינסצפו בסרטון: סוד ההצלחה של טורקיש איירליינס
  • After Party של מטר פרסאידים: אירועי כוכבים בהר הנגב עד סוף אוגוסטAfter Party של מטר פרסאידים: אירועי כוכבים בהר הנגב עד סוף אוגוסט
  • מצעד חברות התעופה הגדולות בעולם, אפריל 2024מצעד חברות התעופה הגדולות בעולם, אפריל 2024
  • מלון אנאסה בקפריסין: הכי רחוק מזירת המועדונים של איה נפהמלון אנאסה בקפריסין: הכי רחוק מזירת המועדונים של איה נפה
  • משרד התחבורה משיק את שאטל 100 לנמל התעופה חיפהמשרד התחבורה משיק את שאטל 100 לנמל התעופה חיפה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version