IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » איזי ג'ט: תוצאות עסקיות למחצית הראשונה של 2016

איזי ג'ט: תוצאות עסקיות למחצית הראשונה של 2016

עוזי בכר 5 באפריל 2017 0:00

סך הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2016 הסתכמו ב-1,771 מיליון ליש"ט וכמות הנוסעים גדלה ל- 31 מיליון, אודות לגידול בקיבולת לצד מקדם תפוסה (load factor) יציב 

איזי ג'ט פרסמה את תוצאותיה העסקיות  לששת החודשים הראשונים של 2016, המסתיימים ב-31 במרץ. המודל העסקי האיתן של החברה הניב ביצועים חזקים ודיווידנדים מוגדלים.

ביצועים איתנים:

* איזי ג'ט הציגה ביצועים איתנים, שעמדו בציפיות.

* סך הכנסות החברה עלה ל-1,771 מיליון ליש"ט. כמות הנוסעים עלתה ל-31 מיליון, אודות לגידול מושכל בקיבולת לצד מקדם תפוסה (load factor) יציב.

הקפדה על בקרת עלויות:

* רווחי החברה (לפני מס) שמרו על היקפם אודות לבקרת עלויות מקיפה.

* מחיר היעד לנוסע, לא כולל עלויות דלק, מתוכן להישאר יציב בשערי המטבע הנוכחיים, משנת המס 2015 ועד 2019, בהילקח בחשבון רמה נורמאלית של שיבושים. 

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול: "איזי ג'ט הציגה ביצועים פיננסיים איתנים במהלך המחצית הראשונה של השנה, למרות אירועים חיצוניים ידועים היטב. הביקוש מצד הלקוחות היה חזק, כאשר תיירות הקיץ בבריטניה סיפקה התחלה חזקה למחצית ועונת הסקי החזקה אי פעם באיזי ג'ט סייעה לספק כמות נוסעים והכנסות גדולות יותר במהלך המחצית הראשונה.

"הנוסעים נהנו ממחירי כרטיסים נמוכים יותר, אשר ירדו ב-6 אחוזים בהשוואה לאשתקד. זו השנה השנייה ברציפות בה מחירי הכרטיסים יורדים, היות והירידה במחירי הדלק מתורגמת מיידית להוזלה עבור הנוסעים. בקרת העלויות המתמדת שמבצעת החברה, סייעה לשמור על הרווחים.

"ביצועים עסקיים אלה הינם דוגמא ברורה לחוזקה של איזי ג'ט, כבעלת רשת היעדים המובילה באירופה, לצד שירות ידידותי, מחירים נמוכים ומובילות דיגיטלית.

"אנחנו בטוחים כי במהלך השנה נגדיל את מספר הנוסעים, את ההכנסות ואת רווחי החברה. כתוצאה מהמאזנים של החברה וביטחונה של מועצת המנהלים בהצלחה העתידית, יחס תשלום הדיווידנד יגדל ברבע, ל-50 אחוזים, בכפוף לאישור האסיפה הכללית השנתית".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72095

אולי יעניין אתכם גם

  • שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן הודיע על סבב מינויים ברשתשלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן הודיע על סבב מינויים ברשת
  • משרד התיירות מחזיר שוב את הציבור לטייל ואת מורי הדרך לעבודהמשרד התיירות מחזיר שוב את הציבור לטייל ואת מורי הדרך לעבודה
  • יונייטד איירליינס מאפשרת לכם לשמור על קשריונייטד איירליינס מאפשרת לכם לשמור על קשר
  • אתר החרמון יפתח מחר יום א, 21.2 למבקרים וגולשיםאתר החרמון יפתח מחר יום א, 21.2 למבקרים וגולשים
  • יציאות ישראלים לחו"ל: מרס 2015יציאות ישראלים לחו"ל: מרס 2015
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס