IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה

אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה

מערכת האתר 27 ביוני 2023 18:47

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "צרכנים רבים המעוניינים לבטל עסקה, נתקלים בקשיים רבים ההופכים את הפעולה הפשוטה של ביטול עסקה למסע ארוך, מפרך ומתיש"

אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה. צילום freepik

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 68 ) שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה, התשפ"ג 2023 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת הכלכלה.

מוצע להחיל הוראות החוק לעניין מתן שירות טלפוני חינם גם על חברות התעופה הישראליות בכפוף לכמה תנאים: מוצע כי החובה להפעיל שירות טלפוני חינם תחול רק לעניין מתן מענה לפניות בנושא ביטול עסקה שנעשתה ישירות מול חברת התעופה וכי ההוראה המאפשרת חריגה מזמן ההמתנה למענה לא תחול לגבי חברות תעופה. כמו כן מוצע לקבוע כי משך זמן ההמתנה המירבי לקבלת מענה אנושי יהיה שמונה דקות.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "צרכנים רבים המעוניינים לבטל עסקה, נתקלים בקשיים רבים ההופכים את הפעולה הפשוטה של ביטול עסקה למסע ארוך, מפרך ומתיש. בשנים האחרונות התפרסמו בתקשורת כתבות על עוסקים המקשים על הצרכנים לבטל עסקה בכוונה תחילה, מתוך רצון שהצרכנים יתייאשו בסופו של דבר מהתהליך הארוך ולא יבטלו את העסקה. גם עוסקים שאינם פועלים כך, לרוב אינם מספקים לצרכן את האפשרות לבטל את העסקה שעשו עמו בצורה נוחה ומהירה כפי שמוצע בהצעת חוק זו."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=141697

אולי יעניין אתכם גם

  • סאס תשיק טיסות ל- 3 יעדים חדשים בארה"בסאס תשיק טיסות ל- 3 יעדים חדשים בארה"ב
  • מכניסים צבע למרחבים התיירותיים בירושלים, עם מיצבים ססגונייםמכניסים צבע למרחבים התיירותיים בירושלים, עם מיצבים ססגוניים
  • קבוצת סינגפור איירליינס עשתה היסטוריה: הרווח הנקי הגבוה אי פעםקבוצת סינגפור איירליינס עשתה היסטוריה: הרווח הנקי הגבוה אי פעם
  • דיסקבר דה וורלד – נציגת  LIAT AIRLINE בישראלדיסקבר דה וורלד – נציגת LIAT AIRLINE בישראל
  • אתיופיאן איירליינס משדרגת את קו הטיסות לסיאולאתיופיאן איירליינס משדרגת את קו הטיסות לסיאול
תגיות:
שירות טלפוני
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס