IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה

אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה

מערכת האתר 27 ביוני 2023 18:47

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "צרכנים רבים המעוניינים לבטל עסקה, נתקלים בקשיים רבים ההופכים את הפעולה הפשוטה של ביטול עסקה למסע ארוך, מפרך ומתיש"

אושר בקריאה ראשונה: שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה. צילום freepik

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 68 ) שירות טלפוני לביטול עסקה עם חברת תעופה, התשפ"ג 2023 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תוחזר לוועדת הכלכלה.

מוצע להחיל הוראות החוק לעניין מתן שירות טלפוני חינם גם על חברות התעופה הישראליות בכפוף לכמה תנאים: מוצע כי החובה להפעיל שירות טלפוני חינם תחול רק לעניין מתן מענה לפניות בנושא ביטול עסקה שנעשתה ישירות מול חברת התעופה וכי ההוראה המאפשרת חריגה מזמן ההמתנה למענה לא תחול לגבי חברות תעופה. כמו כן מוצע לקבוע כי משך זמן ההמתנה המירבי לקבלת מענה אנושי יהיה שמונה דקות.

בדברי ההסבר להצעה נכתב: "צרכנים רבים המעוניינים לבטל עסקה, נתקלים בקשיים רבים ההופכים את הפעולה הפשוטה של ביטול עסקה למסע ארוך, מפרך ומתיש. בשנים האחרונות התפרסמו בתקשורת כתבות על עוסקים המקשים על הצרכנים לבטל עסקה בכוונה תחילה, מתוך רצון שהצרכנים יתייאשו בסופו של דבר מהתהליך הארוך ולא יבטלו את העסקה. גם עוסקים שאינם פועלים כך, לרוב אינם מספקים לצרכן את האפשרות לבטל את העסקה שעשו עמו בצורה נוחה ומהירה כפי שמוצע בהצעת חוק זו."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=141697

אולי יעניין אתכם גם

  • איזי ג'ט: הזוכים בתחרות הוד כפילותם לרגל האירוע המלכותיאיזי ג'ט: הזוכים בתחרות הוד כפילותם לרגל האירוע המלכותי
  • ישראל מתכוונת לחגוג עצמאות במרחבי הארץ ואתרי הטבעישראל מתכוונת לחגוג עצמאות במרחבי הארץ ואתרי הטבע
  • איגוד הטייסים ALPA לטראמפ: השבתת הממשל מסכנת את התעופהאיגוד הטייסים ALPA לטראמפ: השבתת הממשל מסכנת את התעופה
  • אייר ניו זילנד מובילה בדיוק מבצעיאייר ניו זילנד מובילה בדיוק מבצעי
  • טורקיש איירליינס סיימה את 2022 עם רווח נקי של 2.7 מיליארד דולרטורקיש איירליינס סיימה את 2022 עם רווח נקי של 2.7 מיליארד דולר
תגיות:
שירות טלפוני
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס