דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » 300 מיליון ₪ יוקצו לתקציב השיווק של משרד התיירות

300 מיליון ₪ יוקצו לתקציב השיווק של משרד התיירות

דפנה וייס 15 בנובמבר 2016 0:00

לראשונה אי פעם יוקצו לתקציב השיווק של המשרד יותר מ-300 מיליון ש״ח. אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל:" מברך  את שר התיירות על מאבקו העיקש לתוספת התקציב למשרד התיירות לשם שיווק  ישראל בעולם עקב המשבר הקשה בתיירות הנכנסת"

שר התיירות, יריב לוין: "עם אישור הגדלת תקציב השיווק של המשרד ל-300 מיליון ש״ח עשינו צעד ראשון וחשוב בהפיכתה של התיירות בישראל למנוע צמיחה כלכלי אמיתי ולמיצובו של הענף במקום הראוי לו".

במסגרת אישור תקציב משרד התיירות סוכם כי תקציב השיווק של המשרד בחו״ל יגדל משמעותית ויעמוד על 300 מיליון ש״ח. בכך נעשה מהלך ראשון בדרך לשיקום התיירות בישראל, להגדלת מספר התיירים המגיעים למדינה ולשיפור תדמיתה בעולם.

עוד סוכם כי יבוצע מהלך גדול לעידוד הקמת מלונות בדרגה של 2-3 כוכבים, דבר אשר יגדיל את ההיצע המלונאי ואת התחרות ויביא להורדת מחירי הלינה במלונות.

השר לוין: ״עם כניסתי לתפקיד הכרזתי כי לא אתן שיתייחסו למשרד התיירות כאל משרד שולי וזנוח. התיירות היא מנוף כלכלי אדיר למדינת ישראל ומרכיב דומיננטי בהכנסות למשק. אני מברך על המהלך החשוב של הגדלת התקציב ומשוכנע כי בעבודה קשה נביא להגדלת מספר התיירים הנכנסים ולהוזלת מחירי האירוח במלונות. בהזדמנות זו אני מבקש להודות לראש הממשלה ולשר האוצר על הגיבוי ושיתוף הפעולה".

בעקבות החלטת הממשלה  המשמחת בנוגע להגדלת תקציב השיווק של משרד התיירות: אומר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, בשם תעשיית התיירות: "אני מברך  את שר התיירות, יריב לוין, על מאבקו העיקש לתוספת התקציב למשרד התיירות לשם שיווק  ישראל בעולם עקב המשבר הקשה בתיירות הנכנסת!

כעת, המשימה הניצבת בפני המשרד, היא להוציא אל הפועל במהירות הבזק קמפיין שיווקי משמעותי ואפקטיבי במדינות היעד לשם השבת התיירים. מאז מבצע 'צוק איתן' אנו חווים משבר קשה ומתמשך, שלא ידענו כמותו וכעת ניצול נכון של תקציב השיווק יחזיר את התיירים לישראל ויצור עשרות מקומות עבודה. אנחנו העוסקים בתיירות מברכים על המהפכה בסיוע הממשלתי ואני בטוח, שכעת נדבר שיווק, שיווק, שיווק ונצליח להתאושש".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73536

אולי יעניין אתכם גם

  • הגיע הזמן להוציא את הטיפול הביטחוני בחו"ל מאל עלהגיע הזמן להוציא את הטיפול הביטחוני בחו"ל מאל על
  • נסיעה במונית ללא צורך במזומן נועדה להקל על הנוסעיםנסיעה במונית ללא צורך במזומן נועדה להקל על הנוסעים
  • נפתח מלון רויאל ביץ? תל אביבנפתח מלון רויאל ביץ? תל אביב
  • בואינג: הזמנות ומסירות במרץ 2016בואינג: הזמנות ומסירות במרץ 2016
  • סוף שבוע של יין במלון כרמיםסוף שבוע של יין במלון כרמים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version