IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "תדמית ישראל, מונעת מתיירים להגיע לישראל"

"תדמית ישראל, מונעת מתיירים להגיע לישראל"

דפנה וייס 26 באוקטובר 2016 0:00

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל אמר היום (ד') בדיון בועדת הכלכלה של הכנסת בנוגע למצב התיירות:" אין שום סקר שמראה שבגלל המחיר לא באים. הבעיה היחידה שמונעת תיירות מלהגיע לישראל היא אך ורק,תדמית ישראל"

"תדמית ישראל, מונעת מתיירים להגיע לישראל" ELI-GONEN-19
  • בהתייחס לדברי יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לפיהם אחד החסמים המרכזיים של התיירות לישראל הוא נושא המחירים, וכי הועדה מתוכננת לעסוק בנושא ולטפל בו, אמר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל בדיון:
     
    "ועדת הכלכלה של הכנסת צריכה לקחת את כל ההיבטים הציבוריים בחשבון: את הצרכן, את נושא המחירים, אבל גם את האפשרות לעשות עסקים בארץ. הועדה צריכה לקחת בחשבון את ה'עליהום' על אנשי העסקים בארץ ולאזן בין הדברים".
     
    עוד הוסיף גונן: "התיירות בשפל חסר תקדים. אנחנו במצוקה קשה ביותר מאז 'צוק איתן' ולא רואים התאוששות בתיירות הנכנסת. יש לנו תיירות פנים יפה. התיירות בכל העולם נחשבת מוצר ציבורי. אין עוד תחום כלכלי כמו התיירות, שיכול לייצר מאסה גדולה של מקומות עבודה. כולנו אוהבים להיות סטרט-אפ ניישן, ואנשים שוכחים שהפכנו להיות 'אקזיט ניישן'. הגיע הזמן שנהיה 'טוריסט ניישן' . אם נעבוד נכון נגיע ל- 6.5 מיליון תיירים, ואז נעסיק 355 אלף מועסקים בכל הארץ, ובעיקר בפריפריה. היה פה בביקור בארץ מנכ"ל ארגון התיירות של האו"ם, שכננו מירדן, והוא אמר שלא העלות והמחירים גורמים למדינה להיות תחרותיות. הוא אמר שפוטנציאל התיירות של ישראל אדיר, מדינות עם פחות פוטנציאל מביאות הרבה יותר תיירים מאיתנו, כי הן מתייחסות לתיירות ברצינות. די לראות את מחיר שכר המינימום במדינות שונות. אצלנו יותר גבוה מיוון, מטורקיה, מירדן, מספרד וממדינות רבות באירופה, וזה משפיע על המחירים".
     
    לדבריו: "אין שום סקר שמראה שבגלל המחיר לא באים. הבעיה היחידה שמונעת תיירות מלהגיע לישראל היא אך ורק: תדמית ישראל. משרד התיירות יצא השבוע במהלך חשוב: רשת ביטחון לכנסים. אם לא נעמיד היום, כאן ועכשיו 400 מיליון ₪ לתקציב רב שנתי לשיווק – נשאר באותו המצב. עד היום ראינו תמיד  קשר ישיר בין שיווק נכון לבין הבאת תיירים".
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73742

אולי יעניין אתכם גם

  • ארולינאס ארגנטינס: מבואנוס איירס ליעדים חדשיםארולינאס ארגנטינס: מבואנוס איירס ליעדים חדשים
  • וולדורף אסטוריה ירושלים נערך לארוח בפסחוולדורף אסטוריה ירושלים נערך לארוח בפסח
  • שר התיירות: בוחנים קמפיין שיווקי ייעודי לאזורים שיסומנו ע"י 'בוקינג'שר התיירות: בוחנים קמפיין שיווקי ייעודי לאזורים שיסומנו ע"י 'בוקינג'
  • סקר חדש: הרגלי התיירות של הישראליםסקר חדש: הרגלי התיירות של הישראלים
  • טיילו בטוח: יוצאים לטיול זרימות? שמרו על כללי הזהירותטיילו בטוח: יוצאים לטיול זרימות? שמרו על כללי הזהירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס