IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » קמפיין "סאני" עשה גלים

קמפיין "סאני" עשה גלים

עוזי בכר 26 במרץ 2018 12:02

מעל 200 מיליון משתמשים ייחודיים באירופה נחשפו לקמפיין "סאני" של משרד התיירות ש הניע עד כה 1,650,000 משתמשים ייחודיים לעמודי מכר חבילות תיירות לישראל

קמפיין "סאני" עשה גלים קמפיין משרד התיירות. צילום יוטיוב

משרד התיירות רושם הצלחה לקמפיין "סאני" בכיכובה של שיר אלמליח באירופה, כאשר רק בפלטפורמות הדיגיטליות, בגל הפרסום הראשון נחשפו אליו עד כה כ-203,000,000 משתמשים ייחודיים (יוניק) מרחבי היבשת. כמו כן נספרו כ-13,500,000 הקלקות אל עמודי הנחיתה השונים, שבהם שהו בממוצע מעל לדקה. הקמפיין הניע עד כה 1,650,000 משתמשים ייחודיים לעמודי מכר חבילות תיירות לישראל.בטלוויזיה באירופה הקמפיין נחשף למעל 60 מיליון תיירים פוטנציאליים ביותר מ-10 מדינות.

השקעה כספית במדינות אמריקה 

כמו כן, בהמשך מתוכננת השקעה כספית במדינות אמריקה של כ-50 מיליון ₪ בטלוויזיה ובווידאו (VOD, צפייה נדחית) והקמפיינים שם צפויים להיחשף בפני כ-90 מיליון תיירים פוטנציאליים.

יצוין, כי ההשקעה בקמפיין כולו, רק במדיה הטלוויזיונית, נאמדת ביותר מ-100 מיליון ₪ באירופה ובאמריקה, ועוד מספר מיליוני שקלים בפלטפורמות הדיגיטליות.

השיר סאני משקף את המסר בקמפיין

השיר "סאני" משקף את המסר בקמפיין, לפיו מזג האוויר בישראל שמשי ונוח כל השנה. השיר נבחר בזכות היותו מוכר לכל הגילים – צעירים ומבוגרים, וכן כי יש לו 'ווייב' מרומם. מדובר בגרסת כיסוי ('קאבר') שהופקה בישראל לשיר "סאני" ולכן הזכויות שולמו על המילים והלחן בלבד (ולא על הביצוע המקורי) והן מהוות כ-2% בלבד מתקציב הקמפיין.

בקמפיין הטלוויזיוני באירופה הושקעו עד כה כ-25 מיליון ₪ ובהמשך השנה מתוכננת השקעה נוספת של כ-50 מיליון ₪ לפחות, כך שסך ההשקעה באירופה (בטלוויזיה) תעמוד על כ-75 מיליון ₪.

יצוין כי השינוי באסטרטגיית השיווק של משרד התיירות וההשקעה בקמפיין סיטי ברייק הוכיחה את עצמה – כתוצאה מהגידול בתיירות הנכנסת בשיעור של 25% בשנת 2017 לעומת השנה הקודמת – גדלו ההכנסות למשק מתיירות ב-4 מיליארד ₪.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=81838

אולי יעניין אתכם גם

  • מוקד חירום לתיירים: לשכת התיירות פותחת קו סיוע בשעת חירוםמוקד חירום לתיירים: לשכת התיירות פותחת קו סיוע בשעת חירום
  • רשת מלונות פתאל מציעה הנחות עד 50% בחגי תשרירשת מלונות פתאל מציעה הנחות עד 50% בחגי תשרי
  • אופיר טורס תפעיל בקיץ טיסה שבועית ישירה לטריאסטהאופיר טורס תפעיל בקיץ טיסה שבועית ישירה לטריאסטה
  • Lighthouse – המגדלור של בתי המלון בתל אביבLighthouse – המגדלור של בתי המלון בתל אביב
  • סקר יאט"א: נוחות בעדיפות ראשונה עבור הנוסעים לאחר המגיפהסקר יאט"א: נוחות בעדיפות ראשונה עבור הנוסעים לאחר המגיפה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס