דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות

קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות

דפנה וייס 8 בפברואר 2018 0:00

שר התיירות יריב לוין: " אנו פונים באמצעות הקמפיין החדש, לעובדים וליזמים להצטרף להצלחה. אני מזמין את כולם להיכנס לאתר, להצטרף אלינו ולקחת חלק במהפכת התיירות בישראל "

קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות YARIV-LEVIN_1-33

בעקבות הגאות בכניסות תיירים, עלה אתמול (א') קמפיין לעידוד הציבור בישראל להצטרף לתעשיית התיירות – החל מהתנדבות, דרך לימודים והכשרות בתחומי תיירות ועד ליזמות פרטית ובניית בתי מלון אכסניות ואתרי לינת שטח. הקמפיין עולה על רקע ההצלחה ושיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל בשנת  2017. תעשיית התיירות בארץ צומחת וכעת משרד התיירות קורא לציבור להצטרף ולהרחיב את העוסקים בתחום.

הקמפיין מפנה את הקהל לאתר ייעודי ובו פירוט והפניות לכל ההזדמנויות, המענקים, המלגות, הנהלים והתכנים שהמשרד מציע לציבור בישראל, כקריירה בתיירות.

שר התיירות יריב לוין: "שנת 2017 הייתה שנה שוברת שיאים בתיירות עם יותר מ-3.6 מיליון תיירים שנכנסו לישראל, ועם הכנסות של למעלה מ-20 מיליארד ש״ח לקופת המדינה. על רקע התנופה והצמיחה בתעשיית התיירות, אנו פונים באמצעות הקמפיין החדש, לעובדים וליזמים להצטרף להצלחה. אני מזמין את כולם להיכנס לאתר, להצטרף אלינו ולקחת חלק במהפכת התיירות בישראל".

שר התיירות, יריב לוין (צילום: איתמר גרינברג)

פרסומי הקמפיין עולים בין היתר, כבאנרים וכסרטונים בדיגיטל, בכלי תקשורת מרכזיים, באתרים מגזריים, במובייל ובוידאו. בנוסף על כך, עולות פרסומות טלוויזיה בפורמט של 30 שניות, שמשודרות בערוצים 10, כאן, רשת, קשת, בערוצים מגזריים וכן ב"דקה לשמונה", למשך שלושה שבועות.

בנוסף, משרד התיירות יערוך סקרי אפקטיביות לפני הקמפיין ואחריו על העלאת המודעות לקריירה בתחום.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=68942

אולי יעניין אתכם גם

  • לופטהנזה ואוסטריאן איירליינס מציעות חווית קנייה חדשה בטיסותיהןלופטהנזה ואוסטריאן איירליינס מציעות חווית קנייה חדשה בטיסותיהן
  • מלונות ללא עישוןמלונות ללא עישון
  • קוריאן אייר מוסיפה טיסה רביעית לישראלקוריאן אייר מוסיפה טיסה רביעית לישראל
  • טרקלין סטאר אלייאנס ברומא פיומיצ'ינו פתוח כעת ללקוחותטרקלין סטאר אלייאנס ברומא פיומיצ'ינו פתוח כעת ללקוחות
  • וולקאם באק: רש"ת בקמפיין לרגל חזרת חברות התעופה הבינלאומיותוולקאם באק: רש"ת בקמפיין לרגל חזרת חברות התעופה הבינלאומיות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version