IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » פלטפורמת צ'ט חדשה במלונות

פלטפורמת צ'ט חדשה במלונות

עוזי בכר 14 בספטמבר 2017 0:00

חברת יאגו (IAGO) הישראלית פיתחה פלטפורמת צ'ט חדשה של האורחים עם צוותי בתי המלון, שמחליפה את שיטות התקשורת הישנות 

פלטפורמת צ'ט חדשה במלונות BEST-HOTEL-8

אפשר להיפרד לשלום מהטלפון בחדר בית המלון ממנו נהגנו לצלצל לדלפק הקבלה עם שאלות ובקשות. חברת יאגו (IAGO) הישראלית פיתחה פלטפורמת צ'ט חדשה של האורחים עם צוותי בתי המלון, שמחליפה את שיטות התקשורת הישנות של הגעה לדלפק הקבלה לצורך בירור מידע, או באמצעות חיוג מהטלפון האישי, או מהטלפון בחדר למרכזייה.

מסביר המלונאי אבי אגאג'ני, יו"ר החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "העולם המערבי מתקשר כיום בעיקר באמצעות הסמרטפון דרך אפליקציית הוואצאפ, או פייסבוק מסנג'ר, בעידן החדש, דווקא ענף המלונאות נותר עד היום עם דרכי תקשורת השייכות לעולם הישן: תקשורת טלפונית רגילה. אמנם, בשנים האחרונות יצאו לשוק אפליקציות ייעודיות לתקשורת בין אורחים לבתי המלון, אולם הן התבררו כלא יעילות. חברת IAGO הישראלית פנתה אלינו והציגה את הפלטפורמה החדשה שפיתחה לענף המלונאות: חיבור לדף הפייסבוק של המלון עם שאלות ותשובות בצ'ט, בכל עת (24 שעות ביממה), וקבלת מענה בזמן אמת".

לדבריו: "בחנו את הפלטפורמה החדשה בפיילוט בבית המלון מרגוזה בתל אביב. מהר מאוד, התברר כי זהו שירות נהדר לאורחים, אשר מגדיל את שביעות רצונם ומשפר את התקשורת בין הצדדים. האורחים שואלים על אטרקציות תיירותיות באזור, על פאבים, מוזיאונים, מסעדות ודרכי תחבורה, על שעות הארוחות בבית המלון, שעות הצ'ק אאוט ואפילו מחירי לילה נוסף. אפשר לשאול את כל השאלות הללו ואחרות בנוחות מכל מקום ובכל שעה, והמענה אוטומטי ומיידי".

IAGO

חברת יאגו (IAGO), שהוקמה בשנת 2015 ופעילה בארה"ב ובישראל, חתמה על הסכם יוצא דופן עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל. לפי ההסכם, תוצע הפלטפורמה החדשה בעברית ובאנגלית לחברי ההתאחדות בתנאים מיוחדים;

בתי מלון הכוללים עד 100 חדרים יזכו לקבל אותה בחינם. מלונות מעל 100 חדרים יזכו להתנסות בפלטפורמה החדשה בחינם למשך חודשיים, ובהמשך יזכו להנחה בשיעור של 50% מהתשלום החודשי במהלך השנה הראשונה.

לדברי רומי גורודסקי, מנכ"לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "החברה פועלת להוזלת עלויות ומחירים של מוצרים ושירותים שצורכים המלונאים, לצד איתור טכנולוגיות חדשניות, מוצרים ושירותים ברמה גבוהה לענף. המטרה מעבר להפחתת העלויות, גם שיפור רמת השירות לאורח וחוויה מוצלחת בבתי המלון".

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70857

אולי יעניין אתכם גם

  • מחלקת 'דלתא פרימיום' תושק ב-2017מחלקת 'דלתא פרימיום' תושק ב-2017
  • ישראייר: לטוס לבחריין בעלות של 9 דולר כולל מיסים וכבודת ידישראייר: לטוס לבחריין בעלות של 9 דולר כולל מיסים וכבודת יד
  • עם ישראל מטייל ולן בחיק בטבעעם ישראל מטייל ולן בחיק בטבע
  • אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט"אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט"
  • מלון היוקרה Sofitel Bangkok Sukhumvit חושף עיצוב חדשנימלון היוקרה Sofitel Bangkok Sukhumvit חושף עיצוב חדשני
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס