IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » פברואר 2014 , גידול מרשים בלינות תיירים וישראלים

פברואר 2014 , גידול מרשים בלינות תיירים וישראלים

עוזי בכר 6 בינואר 2016 0:00

עליה של 11% נרשמה בלינות תיירים וישראלים, בפברואר 2014 לעומת אשתקד, שהושפע ממבצע "עמוד ענן" . שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל: " לנצל את המומנטום ולהגדיל את ההשקעה בשיווק ישראל בעולם"

פברואר 2014 , גידול מרשים בלינות תיירים וישראלים no_imge-1892

בפברואר נרשמו כ- 709 אלף לינות תיירים בארץ, עליה של 23%+ לעומת פברואר 2013,  וכ- 711 אלף לינות ישראלים, 1%+ עליה לעומת פברואר אשתקד. סה"כ נרשמו בפברואר במלונות כ- 1.42 מיליון לינות תיירים + ישראלים,  11%+ עליה לעומת פברואר 2013.

 

התפלגות לינות התיירים: עליות נרשמו בכל חלקי הארץ:   במע' ירושלים 185 אלף לינות (16%+), בת"א: כ- 153 אלף לינות (25%+), בטבריה וסובב כנרת: כ- 92 אלף לינות ((22%+), באילת: כ- 81 אלף (36%+), בים המלח: כ-  31 אלף (28%+), בנתניה: כ- 25 אלף (31%+), בחיפה: כ- 18 אלף לינות (7%+), בהרצליה: כ- 10 אלף לינות (29%+) ובנצרת: כ-  19 אלף (22%+).

 

התפלגות לינות הישראלים: עליות נרשמו באילת: כ- 294 אלף לינות (2%+), בתל אביב: כ- 41 אלף לינות (2%+), בחיפה: כ- 16 אלף לינות (8%+), בנתניה: כ-15 אלף לינות (33%+), בהרצליה: כ- 7 אלף לינות (16%+), בנצרת: כ- 6 אלף לינות (19%+).

לעומת זאת, ירידות נרשמו בים המלח: כ- 125 אלף לינות (4%-), בטבריה וסובב כנרת: כ- 59 אלף לינות (9%-) ובמערב ירושלים: כ- 43 אלף לינות (8%-)

 

לדברי שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל: "החודשיים הראשונים של 2014 מלמדים על החזרת הביקושים בשוק התיירות הנכנסת. השפל, שחווינו אשתקד עקב מבצע 'עמוד ענן', של גל ביטולי הגעת תיירים לישראל – נמחק. בדרך כלל, חודשי החורף, נחשבים כרבעון שפל בבתי המלון. דווקא משום כך, העלייה המרשימה בלינות התיירים– חשובה מאוד למלונות, והיא אמצעי מרכזי בשימור עובדים.

 

"בעת הזו חשוב לנצל את המומנטום ולהגדיל את ההשקעה בשיווק ישראל בעולם. כמו כן, המשך השיפור בתיירות הפנים מעיד כי התייר הישראלי למד לנצל היטב את עונות השפל וליהנות ממחירים נוחים. לשמחתנו, תעשיית התיירות מביאה תוצאות. יש גידול בהכנסות. מהפריחה נהנים ענפים רבים במשק, ובין היתר, מתרחבים גם מעגלי התעסוקה", הוסיף צוראל.

 

התפלגות כלל הלינות (תיירים + ישראלים) לפי אזורים: באילת: כ- 375 אלף לינות  (8%+), במע' ירושלים: כ- 228 אלף (10%+), בת"א: כ- 194 אלף (19%+), בים המלח: 156 אלף (1%+), בטבריה וסובב כנרת : 151 אלף (8%+), בנתניה: כ-41 אלף (31%+), בחיפה: כ- 33 אלף (8%+), בנצרת: כ- 25 אלף (21%+) ובהרצליה: כ- 16 אלף ( 23%+).

 

תפוסת החדרים הארצית הגיעה לכ-58% (6%+ לעומת פברואר 2013).                                                      

 

התפוסה הגבוהה ביותר נרשמה בים המלח: כ- 72% (1%-), אחר כך במלונות תל אביב: כ- 66% (12%+), במע' ירושלים: כ- 60% (11%+), באילת: כ- 59% (6%+), בנתניה: 55% (29%+), בחיפה: כ- 57% (4%+), בטבריה וסובב כנרת: כ- 57% (9%+), בהרצליה: כ- 45% (13%-) ובנצרת: כ- 42% (11%+).

 

מצבת חדרי המלון עמדה על 49,400 (3%+).

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75942

אולי יעניין אתכם גם

  • לופטהנזה: התייעלות, נוחות ותרומה לסביבהלופטהנזה: התייעלות, נוחות ותרומה לסביבה
  • לופטהנזה זוכה בפרס יוקרתילופטהנזה זוכה בפרס יוקרתי
  • התאחדות המלונות נאבקת על כניסת תיירים למדינת ישראלהתאחדות המלונות נאבקת על כניסת תיירים למדינת ישראל
  • רואנדה אייר מאריכה את מחירי ההשקה למדינות אפריקהרואנדה אייר מאריכה את מחירי ההשקה למדינות אפריקה
  • דוח: 20% מהמשרות בעולם מ-2013 היו קשורות ישירות לתיירותדוח: 20% מהמשרות בעולם מ-2013 היו קשורות ישירות לתיירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס