IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » סקר: הישראלים מאחרים בהזמנת חופשות

סקר: הישראלים מאחרים בהזמנת חופשות

דפנה וייס 21 בנובמבר 2017 0:00

מסקר שהזמינה התאחדות משרדי הנסיעות עולה כי כשני שליש מן הישראלים שמתכננים חופשה משפחתית ביולי-אוגוסט עדיין לא ביצעו הזמנה  

סקר: הישראלים מאחרים בהזמנת חופשות NATBAG_5-24

יולי-אוגוסט הם החודשים החמים לחופשה משפחתית עבור יותר ממחצית הישראלים, אך רובם עדיין לא ביצעו הזמנה לחופשה זו.

תמונה זו עולה מתוצאות סקר שהציגה התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, ולפיו 60% מהציבור הישראלי מתכוונים לצאת לחופשה משפחתית במהלך יולי-אוגוסט, אך שני שליש מתוכם עדיין לא ביצעו הזמנה. כ- 28% מתכוונים להזמין בחודש הקרוב (יוני) והשאר כ- 37% מתכוונים להזמין ברגע האחרון.

ההתאחדות מתייחסת לסקר זה ככלי עזר למשרדי הנסיעות החברים בה, אשר עסוקים בימים אלה במכירת חופשות הקיץ לישראלים. בהתאחדות לא הופתעו מן הנתונים, מכיוון שהישראלים נוטים להזמנות מאוחרות יחסית, לעומת האמריקנים והאירופים, אשר מזמינים חופשות חודשים רבים מראש.

עיקרי הנתונים:

60% מכלל הישראלים מתכוונים לצאת לחופשה משפחתית ביולי אוגוסט

28% מהם כבר הזמינו חופשה משפחתית ליולי אוגוסט

כ-7% מהם הזמינו חלקית (טיסות / מלונות בלבד)

37% מהם מתכוונים להזמין חופשה בסמוך ליציאה לפי דילים

כ-28% מהם מתכוונים להזמין במהלך החודש הקרוב

החופשה מתוכננת למשפחה ממוצעת בת  3.7 נפשות

הסקר בוצע ב-16.05.17 על ידי מכון המחקר BRUMMER.DIKMAN באמצעות פאנל אינטרנטי והשתתפו בו 500 מרואיינים בגילאי 18 ומעלה מהאוכלוסייה היהודית הבוגרת, מרחבי הארץ. טעות דגימה מרבית: 4.4%

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70212

אולי יעניין אתכם גם

  • לא רק מסעדות: מדריך Michelin החדש, הקרם דה לה קרם למלונותלא רק מסעדות: מדריך Michelin החדש, הקרם דה לה קרם למלונות
  • יום החדשנות של  איזי ג'ט – מילאנו 2015יום החדשנות של איזי ג'ט – מילאנו 2015
  • על מקומה וחשיבותה של התיירות בהוויה האנושיתעל מקומה וחשיבותה של התיירות בהוויה האנושית
  • רויאל קריביאן: מ"הכל כלול" ל"אכול ככל יכולתך"רויאל קריביאן: מ"הכל כלול" ל"אכול ככל יכולתך"
  • יניב שביט מונה למנהל אזור ת"א של מלונות בראוןיניב שביט מונה למנהל אזור ת"א של מלונות בראון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס