IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » סוכת מציל שהוסבה למלון בוטיק

סוכת מציל שהוסבה למלון בוטיק

עוזי בכר 23 באוקטובר 2017 0:00

סוכת המציל בחוף פרישמן שופצה ועוצבה ,ע"י רשת מלונות בראון בהובלת המעצבת אלין לנגליב ואמן הגרפיטי אדגר רפאל, למלון בוטיק

סוכת מציל שהוסבה למלון בוטיק TEL-AVIV-2

היום, יום שלישי, 14 במרץ, נפתחה סוכת המציל הראשונה בעולם שהוסבה למלון בוטיק על המים. פתיחת המלון היא חלק מהקמפיין הבינלאומי של משרד התיירות ועיריית תל אביב-יפו TAKEME2TELAVIV אשר מזמין תיירים מחו"ל לחוויה ייחודית בעיר. הסוכה שוכנת בחוף פרישמן בתל אביב-יפו ונחנכה במעמד ראש העירייה, רון חולדאי ומנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי. בחודש האחרון, שופצה ועוצבה הסוכה על ידי קולקציית מלונות בראון בהובלת המעצבת אלין לנגליב וצוירה מבחוץ על ידי אמן הגרפיטי, אדגר רפאל.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "כמו בתחומים אחרים, גם בתיירות העיר תל אביב-יפו הייתה ותהיה יצירתית ופורצת דרך. הסוכה הזו היא הזדמנות מדהימה לתיירים לבוא וליהנות מהעיר ומחוף הים הנפלא שלנו. אני בטוח שהאורחים בסוכת המציל יעבירו את ההתרשמות שלהם מהעיר גם לחבריהם ברחבי העולם.״

קומה עליונה (צילום: גיא יחיאלי)

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "משרד התיירות עבר בשנים האחרונות מהפך בתפיסה השיווקית וכיום אנחנו  פועלים בנישות חדשות ומשתמשים באמצעים יצירתיים במיוחד, מתוך ההבנה שיצירתיות היא שם המשחק בעולם השיווק. בעקבות המאמצים שמשקיע משרד התיירות ומזג האוויר האופטימלי שמציעה ישראל כל השנה, ישנה התעניינות רבה בקמפיין סוכת המציל הזוכה ללמעלה מ-300 מיליון חשיפות, ומעל למיליון הקלקות מאז עלה. הפרויקט הוא חלק מקמפיין Two Cities One Break המעודד תיירות לתל אביב ולירושלים ונמשיך בתנופת השיווק בהתאם למדיניות ולתקציב המוגדל שגייס השר יריב לוין.

החל מה-14 ועד ה-4 באפריל יתארחו בסוכה מובילי דעת קהל וזוכים מרחבי העולם אשר השתתפו בקמפיין הבינלאומי בשיתוף ענקית התיירות HOTELS.COM. המשתתפים העלו תמונת אינסטגרם על רקע עיר מגוריהם כשהם לבושים בבגדים איתם יגיעו לחוף התל אביבי בזמן שהם מחזיקים שלט עליו כתוב: #TAKEME2TELAVIV.

קומה תחתונה (צילום: גיא יחיאלי)

הזוכים אשר יוטסו לישראל כחלק מחבילת נופש של ארבעה ימים, ילונו בלילה הראשון בסוכת המציל המפוארת ובשני הלילות הנותרים באחד ממלונות "קולקציית מלונות בראון". האירוח בסוכת המציל המעוצבת בהקפדה כולל מקלחת מפנקת, ארוחת בוקר, באטלר ושירות חדרים יומי.

רון חולדאי, אמיר הלוי והאורחות הראשונות מגרמניה (צילום: גיא יחיאלי)

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70540

אולי יעניין אתכם גם

  • מחקר: הפסד של כמעט 6 מיליארד דולר בשנה מהונאות בהזמנת מלונותמחקר: הפסד של כמעט 6 מיליארד דולר בשנה מהונאות בהזמנת מלונות
  • מלון דן אילת נבחר לרשימת 100 מלונות החוף הטובים ב-HOTELS.COMמלון דן אילת נבחר לרשימת 100 מלונות החוף הטובים ב-HOTELS.COM
  • בשורה משמחת: טיסות ישירות של ישראייר מרמון לאתונהבשורה משמחת: טיסות ישירות של ישראייר מרמון לאתונה
  • חלום של לידה לבואינג 787-9חלום של לידה לבואינג 787-9
  • דנה לביא פורשת מתפקיד מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90דנה לביא פורשת מתפקיד מנכ"לית קבוצת הדקה ה-90
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס