דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » לשכת מארגני תיירות נכנסת:"להפעיל תוכנית שיווקית ברוסיה"

לשכת מארגני תיירות נכנסת:"להפעיל תוכנית שיווקית ברוסיה"

עוזי בכר 19 ביוני 2016 0:00

התיירות היוצאת מרוסיה חווה משבר חמור בעקבות המתיחות עם  אוקראינה ומשפיעה גם על תנועת התיירים מרוסיה לישראל. בעקבות המצב החדש קיימו חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת מפגש בו קראו להפעלת תוכנית שיווקית בשיתוף משרד התיירות והתעשייה  

לשכת מארגני תיירות נכנסת:"להפעיל תוכנית שיווקית ברוסיה" 050820rad3DCDA@ODED_1-1

שוק התיירות מרוסיה הינו השוק השני בגודלו בהיקף התיירים המגיעים לישראל, בשנת 2013 הגיעו 613 אלף מבקרים מתוכם 400 אלף תיירים .

 

בשנים האחרונות רשמה התיירות מרוסיה לישראל את הצמיחה המשמעותית ביותר. אולם המצב הגאופוליטי הפנימי והמשבר בין רוסיה ואוקרינה נותן את אותותיו על תנועת התיירות מרוסיה לישראל.

 

התיירות היוצאת מרוסיה חווה משבר חמור עם החלשת הרובל והגבלות של הממשל על יציאת תיירים רוסים מחוץ לגבולותיה לחלק ממדינות המערב, דבר הבא לידי ביטוי בירידה במספר התיירים היוצאים מרוסיה, התמוטטות של סיטונאי תיירות רבים ומשמעותיים ברוסיה  שבחלקם עבדו עם ישראל וביטול טיסות צארטר בין היתר לאילת.

 

במפגש שקיימו חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת עם נציגי משרד התיירות בעקבות ההתרחשויות האחרונות ברוסיה, קראו חברי הלשכה להפעלת תוכנית  שיווקית בשיתוף משרד התיירות והתעשייה שתכליתה למזער את הנזק ולהיערך לאתגרים החדשים..

 

משרד התיירות הציג בפני חברי הלשכה את הפעולות אותן הוא מבצע ובין היתר חשף את הקמפיין החדש שעלה לאחרונה , חברי לשכת מארגני התיירות ביקשו בין היתר להגדיל את מספר ירידי התיירות והסמינרים מחוץ למוסקבה וסנט פטרסבורג ,עוד מבקשים חברי הלשכה הפועלים בשוק הרוסי לערוך פעולות שיווקיות שכוללות פרסום ויחסי ציבור בשיתוף לשכת מוסקבה תוך מתן עדיפות לערים מהם יש טיסה ישירה לישראל.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74811

אולי יעניין אתכם גם

  • לופטהנזה: 7 יעדים חדשים בלוח טיסות החורףלופטהנזה: 7 יעדים חדשים בלוח טיסות החורף
  • קווי חופשה תרכוש 33% ממניות חברת TUS Airwaysקווי חופשה תרכוש 33% ממניות חברת TUS Airways
  •  מלונות פתאל ורשת פנדוקס רוכשות את מלון היוקרה מידלנד מנצ'סטר מלונות פתאל ורשת פנדוקס רוכשות את מלון היוקרה מידלנד מנצ'סטר
  • IMTM – שיא מבקרים ביום הפתיחהIMTM – שיא מבקרים ביום הפתיחה
  • ישראל וקוסובו – הסכם לכינון יחסים דיפלומטייםישראל וקוסובו – הסכם לכינון יחסים דיפלומטיים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version